kan ik thuis bevallen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by babygirl1985, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babygirl1985

Apr 17, 2009
    47
    0
    0
    had een vraagje ben 2 keer in het ziekenhuis bevallen van onze zoons nu zijn we bezig voor een derde bij de eerste bevalling is het met een vacium en een knip vlug te wereld gehaald omdat zn hartje het niet lang vol hield vanwege dat de weeen te snel en te hevig op elkaar kwamen en de 2de ging alles wel goed en snel alleen wou de placenta niet los laten was toen ook ingeleid omdat ik hem de hele dag nog niet had gevoeld had anti-E zou ik dan voor een derde nog wel thuis kunnen bevallen of niet

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Babygirl1985,

als je placenta is verwijderd op de ok, dan heb je een indicatie op poliklinisch te bevallen wat dan vergoed wordt door de verzekering omdat het op medische indicatie is. De vacuum en de knip van de eerste hebben hier geen invloed bij, dat is niet de reden waarom je niet thuis mag bevallen. Anti-E heb ik evne nagezicht, maar kon het antwoord er zo gauw niet op vinden. Vraag even aan je vk na of je gyn als je daar onder behandeling bent, of je bij de vk onder controle mag, met evt die indicatie om poliklinisch te bevallen als je vorgie keer de placenta op de ok is weggehaald of dat je medisch moet zijn ivm die anti-e.

Groetjes Brigitte

Share This Page