Donderdagavond, vrijdagochtend en vrijdagavond een test gedaan (met de uitslagen zoals ik al beschreven had) ... vanmorgen even niet. Maar rond 1800 uur vanavond (dan ben ik klaar met werken) dan ga ik weer testen. Spannend! Het is wel zo dat ik overdag haast niet drink en plas dus ik denk ook inderdaad dat mijn urine s avonds meer geconcentreerd is dan 's morgens.
en als je dan 's avonds als je thuis bent dit in gaat halen dan is juist je ochtendurine niet geconcentreerd! Ben daarom erg benieuwd naar je testje vanavond. Duim voor je
Ga je bijna denken aan het feit dat je eitje dus uiteindelijk later is gesprongen en de testen dus op je eisprong hebben gereageerd.... Maar dat is wat ik zou denken hoor, kan het anders niet bepaald verklaren. Mits er iets heeft gezeten en nu dus afgestoten wordt. Pfff klinkt lekker hoopvol, sorry.
O meid wat enorm naar . Kan me voorstellen dat het er enorm inhakt. Ben zelf ruim 3 jaar voor onze eerste bezig geweest. Dikke knuffel!
Dank je wel Ah 3 jaar...lang he? Iedere maand is het een diepe zucht. In het begin is het nog 'prima' maar merk dat het nu echt heel naar wordt.