Wij hebben gisteren te horen gekregen dat wij een zoon krijgen! We zijn super blij dat we een klein mannetje krijgen, maar hadden nog geen jongensnaam bedacht (wel al een meisjesnaam)! We zijn op zoek naar een chique (hockey-achtige) jongensnaam. Zelf zaten we te denken aan iets als Floris, Olivier of Lucas maar een echte "klik" met 1 van deze namen hebben we nog niet. Wie helpt ons?
Laurens Hugo Pepijn Julius Arthur Merijn Marcus Jonas Diede Joris Tobias Thijmen Simon Alexander Matthijs Benjamin Marnix Valentijn
Casper Marijn Jorian Marcus David Laurens Boudewijn Matthijs Matthias Silvijn Benjamin Jonathan Morris Leander Lennart Kristiaan Lodewijk Lude
Ah...helemaal mijn stijl, maar volgens mij is alles al genoemd wat ik wilde opschrijven.... Alleen Wouter zag ik er zo snel niet tussen staan...
Bedankt voor alle tips!! We zullen ze eens rustig bekijken! Nog meer ideeen zijn uiteraard van harte welkom!
Allard Reinier Roderick Diederik Lodewijk Boudewijn Machiel Thomas Justus Sebas(tiaan) Quirijn Taco / Taeke Pieter (-Bas) Jeroen Roel Egmont Roland Norbert Jouke Even wat oude hockeyvriendjes en schoolgenootjes erbij gehaald
Onze zoon heet Lodewijk Wij vinden Floris Joris Beau Boudewijk Valentijn Samuel erg leuk. Misschien een tip, wij kijken ook altijd naar de betekenis van een naam. Die kan je een hele andere blik geven op een bepaalde naam. Succes!
Bij hockeynamen moet ik meteen aan Roderick denken. Overigens niet mijn stijl, maar dat maakt niet uit, hihihi. Ik zie ouders al helemaal hun Roderickje aanmoedigen vanaf de kantlijn, sorry , hihihi.