Hoi, Mijn hockeyman heet Vincent. Onze hockeyzoon Friso Teamgenoten: Maurits Maarten Jurriaan Jesse Ian Sebastiaan Zelf ben ik ook fan van Jochem, Rutger, Jurgen en Stijn....?
Wat een ontzettend leuke namen staan er tussen, ook die van mijn jongste zoon De oudste dan weer niet, maar die heeft zo'n aparte naam die hoor je echt maar zelden.
milius maximiliaan (max ) Stan Victor Maarten Mathijs Thijmen JUlius jules Gilles Henrique berend christof daniël evert ferry fernand gillion patrick rutger boaz benjamin sebastian christiaan
Wow, wat helpen jullie ons goed! Bedankt allemaal!! @ shahrazed: hier hebben we ook echt heel veel aan!! Dank je! Manlief was op internet al op zoek naar selecties van hockeyteams en (oud)leerlingen van privescholen, haha!
Hahaha, creatief van je man! Misschien vind je nog wel meer lijstjes als je googled op 'gooische namen'.
hihi grappig! Wij hebben een neef in de (schoon)familie die Rutger heet, maar hij is verre van "elite" zeg maar hij zit op voetbal
Oeh hier ook gek op gooische namen. Hmm misschien omdat wij daar ook wonen. Ik vind Julian en Fabian helemaal te gek!
Arnaud Clément Lodewijk Philippe Thibault Meer namen hier: Chique jongensnamen | Mens en Gezondheid: Kinderen
Bij ultimate kak denk ik aan Z/Seger (wilde deze graag als 2e naam, maar vriend helaas niet) of Sweder. Julius is ook een goede in de categorie. Hugo vind ik ook een leuke naam.
De hockeynamen top 100: Hockeynamen, kaknamen en andere chique rijke namen Deze vond ik ook nog: 25 bijzondere hockeynamen voor jongens Barteld Dex Duco Elias Florian Friso Guillaume Jerre Jildert Jonas Jurre Lex Lodewijk Maarten Noud Oscar Pelle Pieter Roelof Sebastian Tjeerd Walter Wessel Wisse Zeger