hey meiden, Ben er sinds kort achter dat mn ei 7 dagen voor mn menstruatie zit.. Vroeger had ik altijd een cyclus van 28/29 dagen.. Nu is het dan weer 21 dan weer 28 dagen, vorige maand zelfs 35.. Vorige week woensdag is mn ei geweest, dan zou ik deze maand dus weer een cyclus van 21 dagen hebben.. Aangezien er geen bloed te bekennen is zou ik nu dus 2 dagen overtijd zijn.. Moet alleen veel plassen en heel moe, maar geen buikpijn of pijn in borsten zoals normaal voor NOD.. Heb gister wel ff getest maar die was negetief.. snappen jullie het nog? Liefs X C.
Nee! Erg verwarrend maar ovulatietesten kunnen de oplossing zijn, zo weet je wanneer je vruchtbaar bent... Anders klus je misschien op de verkeerde dagen... Succes!
dank je wel voor je antwoord Ik weet wanneer ik vruchtbaar ben... heb nl al 3 kids rondlopen.. dat merk ik aan mn slijm... heb het zo in de gaten gehouden bij mn eerste en laatste kindje.. maar ik weet het ff niet meer Liefs X C.
7 dagen tussen eisprong en menstruatie is volgens mij te kort voor een goede innesteling...Zou dit wel even in de gaten houden. Bij een goede kans op een innesteling moet er minimaal 10 dagen tussen zitten, liever meer. Ik heb ook 2x een cyclus van 19 dagen gehad, de kans op een zwangerschap is dan nihil. Je hebt op dit moment een erg onregelmatige cyclus, dus het blijft moeilijk in te schatten succes iig!