Hallo allemaal, Wij wonen 4 hoog en onze ramen klappen alleen een stukje naar binnen open. Wij betalen 1200 euro per jaar onderhoudskosten, verzekering, vuilnisbakken, dat soort dingen. Tot 3 jaar terug kwamen ze 1 x per jaar de ramen zemen. De laatste keer, 3 jaar terug, hebben ze ons overgeslagen. De laatste twee jaar, zijn ze helemaal niet geweest. Nou heb ik al vaak telefonisch contact gehad met de manager, kom op ik betaal genoeg, maar ze doen het niet meer. Nou ben ik even heel koppig en weiger dus een glazenwasser te betalen. Daarnaast moet ik dat zo krom regelen, omdat het van de verzekering van het complex eigenlijk niet mag. Hoe krijg ik die &%&¥$@+=' ramen schoon? Zou het helpen als ik een tuinslang koop, en die via de bovenkant erop zet? Alleen de keukenramen zijn zwart, de rest van het huis niet, heel gek. Zie hier de ramen. De tweede foto is het resultaat van mijn actie met glassex via het kiertje
Raar hoor. Maar kan je de ramen er niet afschroeven? Klinkt misschien stom maar wij hebben dat ook ooit gedaan toen wij in een appartement woonden.
Kan je niet de schroeven eruit draaien? Zodat die verder open kan? Zou dan ook maar is kijken na wat je betaal als je nog in pakket glazen wassen zit , heb je toch recht lijk mij dat ze het komen doen Aan de andere kant glazen wassen is iets van 15 a 30 euro.. Ik zou overwegen. Wat De beste keuze is
Ze zitten vast, zijn zo oud De goedkoopste hier begint bij 50 euro, dan de verzekering er nog bij en ze komen niet met regen. Handig, want het regent hier bijna altijd haha Daarnaast, wat ik al zei, mag het niet ivm de verzekering van het onderhoudsbedrijf. Als meneer valt, ben ik aansprakelijk. Als zij het doen, zij. Zij hebben iets meer fincien om een gevallen meneer te onderhouden. Anders was het zo opgelost!
Je kan natuurlijk ook profosiries iets maken een spons ergens aan vast maken en via de bovenkant Naar beneden strijken
Dan kort je het geld op het onderhoud Want ja, je krijgt er toch niet alles voor terug. Gnagnagna! Ik zou een hogedrukreiniger lenen van iemand!
Niet zo lang geleden zag ik zo'n zeemding die je met een magneet over het raam kan schuiven, net als een aquarium zogezegd Wellicht is dat iets?
4 hoog. Of 3. Ligt eraan of je het aan een Nederlander, Amerikaan of Ier vraagt haha Zie foto, de bovenste rij aan de overkant
Qua telling!!! Niet qua uiterlijk Nja, never mind... Dat aquariumding van onderaan pagina 1; is dat een optie?
hier het zelfde. woon op een bovenwoning 1e en 2e verdieping. woningbouw betaalt geen glazenwasser (zit ook niet in onderhoud) maar 8 ramen kunnen open de rest niet. ik kan een glazenwasser inhuren maar nu komt het: hier rekenen ze allemaal per raam en ik heb er 22! dat houdt in dat ik zeker 40 euro per keer moet betalen. heb het 1x gedaan en ze waren nog niet schoon, alleen maar strepen. vetirri want de ramen zitten onder de vogel en vleermuizen poep.
Ff kijken, die heb ik gemist. De foto kijkt trouwens uit op de parkeerplaatsen. Tja, als je andere reacties van me leest in andere topics, zit je er niet ver naast hoor haha Het gaat de laatste twee jaar een stuk beter gelukkig.
Mijn schoonvader zegt net dat een tuinslang zinloos is, dat water maakt het niet schoon je moet echt even poetsen... De ramen kunnen er echt niet uit, hem ook even laten kijken. Nu even creatief verzinnen hoe ik een spons op een flexibel stokje krijg haha Of de wet overtreden!
wat is groot. eerder ongelukkig. elke verdieping heeft elf ramen. maar hierdoor hebben de woon en onze slaapkamer maar 2 muren de rest is allemaal raam. slaapkamer woonkamer 6 ramen elk kinder en logeer kamer 3 ramen elk badkamer 2 ramen keuken 3 ramen washok 1 raam