Wie geen rekbaar slijm en toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LovelyyX93, Jun 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!

Zoals mijn titel het al aangeeft,, wie heeft ervaring met geen rekbaar slijm te hebben ontdekt tijdens de ovulatie en toch zwanger zijn geraakt?? Ik heb nog geen rekbaar slijm gehad of ooit ontdekt dat ik me eigen kan herinneren. Bij mij is het namelijk erg melkachtig wit en wat waterig.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik heb het nog nooit gehad, en wel gelijk de 1e ronde zwanger;)! Dus dat zegt niks denk ik;)

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Hier altijd super droog. Zo droog dat sex zonder glijmiddel eigenlijk geen optie is. Het heeft een paar maandjes geduurd maar niet vanwege het ontbreken van slijm want dat lees je veel vaker.
    Wij hebben trouwens wel pre seed gebruikt en nu tijdens mn zwangerschap conceive plus. Deze 2 glijmiddelen vinden wij naast het feit dat ze geen zaadjes doden of vertragen super fijn omdat veel andere glijmiddelen dat wel doen en daarnaast snel opdrogen waardoor het weer schuurt

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik! En ik ben toch echt zwanger :D

5. Elinoa

Elinoa Lid

Jun 10, 2016
    38
    6
    6
    Amsterdam
    Ja ik ook! Kan me niet herinneren dat ooit gehad te hebben maar ben vrij snel zwanger geraakt met beide kids ;)

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Bij de eerste 2 zwangerschappen weinig tot geen slijm dus geen paniek als je geen zichtbaar slijm hebt ;)

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Hier ook nooit super duidelijk rekbaar slijm gevonden. Kan me niet herinnerden dat ik het had in de ronde dat ik het had in de ronde dat ik zwanger werd.
    Waterige afscheiding is ook al goed! Beste kan je het voelen door met 2 vingers naar binnen te gaan en die dan uit elkaar trekken. Heb je geen rekbaar slijm maar wel waterig is het ook al goed! Na je ovulatie wordt het vaak heel dik en wit.

8. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

Jan 11, 2016
    273
    0
    0
    Nog nooit gehad!

Share This Page