Gestopt met de pil, bruine afscheiding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rian89, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb 14 juli mijn laatste pil geslikt,ik werd de 18e 'ongesteld'. Dat is nu 2 dagen over. Maar nu heb ik een beetje bruine afscheiding en toch een beetje een rommelig gevoel in m'n buik.. Heeft dat met het ontpillen te maken? Alles is nieuw voor mij.. Wil graag een kindje :).

Groetjes

2. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi rian

Ja dat komt mij ook bekent voor ik ben in december 2012 gestopt en ik had dat toen ook in het begin gaat wel over je lichaam moet even wennen aan de nieuwe situatie.

Gr Famke

3. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Beste Rian,

Het zou heel goed met het ontpillen te maken hebben. Ik ben zelf eind juni na 15 jaar gestopt met de pil en heb echt zo veel symptomen die zowel bij het ontpillen als zwanger zijn horen. Dat kan per persoon verschillen. Maandag is mijn NOD ben erg benieuwd.
    Heel veel succes

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ojee, haha ik ben benieuwd! Heb zelf 8 jaar de pil geslikt.. jammer dat je lichaam er zo aan moet wennen he, ik wil zo graag dat alles meteen normaal is! Haha.
    dus jij bent ook nog niet zo lang geleden gestopt.. spannend!

5. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Idd ben 28 juni gestopt met de pil.
    Ik had ook liever gewild dat alles meteen normaal was, maar jammer genoeg is het bij mij niet het geval. Een week lang misselijk, lage buikkrampen, duizelig, hoofdpijn, misselijk, af en toe steekjes in mijn borsten.
    Heb jij ook last van het ontpillen?

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Was dat toen je weer met de pil zou moeten beginnen? Ik heb de laatste dagen veel hoofdpijn, maar of dat van het ontpillen komt ik weet het niet, kan ook door de warmte zijn..

7. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Nee ben niet meer aan de pil. Deze dingen kwamen nu in de 2e week van mijn cyclus en heb er nu nog steeds last van. Toen ik de pil nog slikte had ik nergens last van. Alleen dat ok buikkrampen had op de dag dat ik ongesteld moest worden, meer niet

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik bedoel, kreeg je die klachten toen je na je stopweek eigenlijk weer zou moeten beginnen? Of kwam dat pas later?

9. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Ze kwamen wat later, zeg maar op de 10e dag tot aan nu. Al is het nu wel wat minder. Nu een opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten en steeds honger

Deel Deze Pagina