hallo lamaris de genitaaluitstrijk is negatief, dat betekent dat er nu geen actieve chlamydia is. In het bloed is de waarde positief, dat wil zeggen dat er ooit een chlamydia geweest is.
Ik hoop dat dit donderdag ook mijn uitslag is.. Vandaag naar gyneacologie gebeld, maar die zeiden dat ik bij een fertiliteitsarts moest zijn, daar moet ik maandag een afspraak bij maken.. Spannend allemaal.
Pff, 28 augustus pas afspraak bij fertiliteitsarts, kon niet eerder ivm vakanties.. Ik zie deze rondes maar even als 'rust' rondes.. Even geen ovulatetesten en het sex 'moeten' hebben, zo wordt t voor ml mss ook weervwat makkelijker.. Hopelijk kunnen we dam alsnog die afspraakafbellen.. En donderdag de uislag van de chlamidiastoffen.. Spannend.
hallo tibo mijn bloed onderzoek was hetzelfde als de vorige keer dus heb het schijnbaar ooit gehad zonder dat ik het weet moet nu op mijn 10e dag van me cyclus een nieuwe afspraak maken en dan krijg ik een samenlevingstest en een echo en dan hoor ik wel weer wat er verder gaat gebeuren dus weer wachten tot 29 juli maar moet zeggen duurt wel lang bij de fertiliteitsarts ik ben 4 juni naar de gyno geweest en kon 7 juni al bij de fertiliteitsarts terecht succes de 28e augustus.
Fijn dat het in ieder geval geen actieve chlamydia meer is.. Ja het duurt erg lang! 28 augustus lijkt nog zo ver weg.. Maar mss ook wel goed m eventjes wat rust in mn hoofd te krijgen voordat we die onderzoeken allemaal gaan krijgen.. Tis wel een hele spannende tijd! Succes misty!
Uitslag van uitstrijkje en urine was negatief, dus het is geen actieve vorm van chlamydia meer! Aah, ik ben zo opgelucht! Haha.. Maar goed, het kan nog schade hebben toegericht.. Maar daar gaan we niet vanuit! Op naar 28-8!
Hoi Misty! Dat weet ik wel, maar ik heb Chlamyida gekregen in 2003 en ben er dat zelfde jaar nog voor behandeld. Ik was echter bang dat de behandeling misschien destijds niet goed is aangeslagen. Dat zou betekenen dat ik er dus 10 jaar mee rond zou hebben gelopen. Nu weet ik zeker dat ik maar kort met de infectie heb gelopen en dat de kans op schade dus klein is! Maar goed, zekerheid daarover heb ik niet...
hoi meiden even vraag ik ben recentelijk ook geprikt voor chlamydia cat test dus of ik t ooit heb gehad. ik ben als de dood dat ik onvruchtbaar ben aangezien ik nu ook 12 rondes verder ben. uitstrijkje heb ik 3 jaar terug eens gehad vanwege evt spiraal. nu is mijn vraag kan ik toch ooit chlamydia gehad hebben ook al was mijn uitstrijkje 3 jr. terug negatief? ben overigens al 7 jaar samen met m'n man.