jullie advies aub!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kraljica, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kraljica

Kraljica Lid

5 jan 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halo dames,
    Ik heb echt jullie advies nodig. Ik doe even korte beschrijving maar niet gelijk oordelen aub overal is er een uitleg voor. Maar anders word t veelste lang.

21 jaar augustus: chlamydia met gevolg van eierstokken onsteking ziekenhuis opname + antib. Kuur
    September: zwanger 6 weken mk
    Mei: zwanger 5 weken mk
    Julie: zwanger foetus groeide weer niet + abortus

23 jaar september: chlamydia + korte kuur

24 jaar augustus 2013: kweek baarmoeder halskk pap 2 februari 2014 terug komen

Nu al een tijdje zeer onregelmatige cyclus nu alweer langer als 43 dagen en veel vocht in de eierstokken.
    Ik gebruik geen pil of anticonceptie wel andere voorbehoedsmiddelen.

Ik wil echt heel graag kinderen maar liefst wacht ik nog even mee. Wat ik begrepen heb ia dat vrouwen met problematische eierstokken niet makkelijk zwanger worden en dat het nog jaren kan duren.
    Mijn vraag aan jullie is, wat kan ik beste in mijn geval doen nu al gaan proberen? Zo ja hoe moet ik het aanpakken ivm onregelmatige cyclus. (Ik bem doodsbang dat het straks te laat is) of gewoon afwachten. Ik weet het niet meer ik wil niet dat het straks te laat is hoe ouder hoe moeilijker ook.

:( sorry voor zo een lang verhaal ik ben gewoon bang en radeloos. En hier zijn toch wel veel vrouwen die ook moeilijk zwanger worden.

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik vind dat een mooie vraag voor de gyn op 2 feb :)

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Hemeltjelief wat een verhaal! Ik denk dat er voor ons ook geen eenduidig antwoord mogelijk is. Ik heb echter wel één ding duidelijk opgepikt uit het boek van Tania Bongers en dat is: wacht niet en ga voor wat jij belangrijk vindt!

Ik weet niet hoe oud je bent, mocht je begin twintig zijn dan zou je nog even kunnen wachten.

Sterkte met alles!

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hoi,

Ik zou dit 2 feb ook aan de gyn of de gyn assistente navragen. Ik kwam destijds met mn pap3a bij de assistente uit voor de controles en ik kon alles aan dr vragen. Heel erg veel succes.

5. Kraljica

Kraljica Lid

5 jan 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames.
    Ik ben 24 bijna 25.
    Maar dat is hem juist, heb dit al eerder aan de gyn voorgelegd en gevraagd ook aan mijn huisarts. Volgens hun is dag gewoon normaal. Wat ik mij niet echt kan voorstellen vandaar mijn vraag hier.. of er vrouwen zijn die allerlei soorten klachten gehad hebben maar alsnog zwanger zyn geworden en op welk termijn... wat ik al zeg ben gewoon echt bang dat ik straks te lang wacht ..

6. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Angst is geen goede raadgever...

Achteraf gezien heb ik er spijt van dat ik er niet eerder aan begonnen ben, maar goed ik ben inmiddels 35 jaar...

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb er niet veel verstand van maar ik heb eens gelezen dat chlamydia je eileiders kan laten verkleven, en dat je dit kunt laten checken., dus dit zou ik doen als ik jou was, dan weet je of je door de chlamydia misschien straks problemen gaat krijgen. Overigens moet je volgens mij echt lang met chlamydia rondlopen voordat je verklevingen krijgt.. Maar ik zou sowieso dat onderzoek vragen!

Deel Deze Pagina