Als behangplaksel uitziende afscheiding?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by active82, Nov 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. active82

active82 Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    2,178
    1,867
    113
    Goedemorgen dames,

Ik heb even een vraagje over afscheiding. Ik ben op 12 september '14 gestopt met de pil en ben dus nu bezig met het leren kennen van mijn lichaam/cyclus. Ik gebruik nog geen ovulatietesten en ik temperatuur ook niet, omdat er niet gelijk teveel mee bezig wil zijn (lastig?!).

Nu is het zo dat ik op dinsdag 4 november wat doorzichtig (eiwitachtig) rekbaar slijm had en op 9 november ook weer. Niet heel veel, maar wel duidelijk rekbare afscheiding. Tussen 4 november en vandaag had ik verder geen afscheiding of erg weinig witte afscheiding.
    Nu had ik echter vanochtend een soort van ''slijmprop''. Het was echt een klodder slijm wat wel wat leek op behangplaksel. Maar je kon het ook wel rekken, maar het voelde taaier aan als het rekbare slijm op 4 en 9 november.

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? Betekent dit dat ik mijn eisprong net heb gehad? Of dat mijn eisprong er nog aankomt?

2. Nicky86

Nicky86 Actief lid

Feb 29, 2012
    268
    5
    18
    Beetje lastig te zeggen. Als 23-10 je eerst cyclusdag was, dan uitgaande van een normale cyclus van ongeveer 28 dagen zou ik zeggen dat je ei dan inderdaad tussen 4 en 9 nov was. Maar als je net zon lange cyclus hebt als je vorige dan zou het maar zo kunnen dat je vandaag je vruchtbare slijm hebt. Dus lastig te zeggen, omdat je nog niet echt weet hoe je cyclus is. Mocht je je ei tussen 4 en 9 nov hebben gehad zit je nu een paar dagen voor je nod. Succes!

3. active82

active82 Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    2,178
    1,867
    113
    Bedankt voor jouw reactie. Ik had net ook weer een klein beetje rekbaar slijm. Dus waarschijnlijk dat ik dan nu weer een langere cyclus heb. Vrijdagavond hebben we "geklust", dus vanavond zeker weer :)!

4. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Een prop ben ik tot nu toe 1x verloren tussen mijn onttrekking bloeding en eerste menstruatie. Ook ongeveer rond dezelfde periode. Deze maand niet. Ik heb gelezen dat sommige vrouwen dit elke maand hebben, andere weer niet. Niets om je zorgen over te maken dus :)

5. active82

active82 Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    2,178
    1,867
    113
    We zullen wel weer zien wanneer de menstruatie komt (of niet;)).
    Maar je let nu echt meer op je lichaam en wat er allemaal gebeurt en dan ga je nadenken: Wat zou het toch zijn:).

6. Span

Span Lid

Oct 4, 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoe is t verder met je? Nog die strakke onderbuik?

7. active82

active82 Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    2,178
    1,867
    113
    Goedemorgen,

Ja dat heb ik nog steeds. En steken in de onderbuik. Gisteravond met het ''klussen'' was het ook gevoelig... Maar even zien hoe het deze week verder gaat! :)

Share This Page