Ook bij mannen kan het ontstekingen en onvruchtbaarheid veroorzaken. Weliswaar heel zelden. Maar toch.
Deze twee dingen tegelijk komen inderdaad extra hard aan. Toen ik werd gebeld met de uitslag dacht ik eerst nog 'er zal wel iets mis zijn gegaan in het ziekenhuis' en heel ver weg in mij twijfelde een heel klein iets aan mijn man. Maar ik vond het bijna lullig van mezelf om zo over hem te denken. Dat viel dus even tegen. Ik was op mijn werk toen ik het hoorde. Heb het er dus pas in de avond met hem over gehad.
Dat had ik inderdaad ook gelezen op het internet maar die kans is zo goed als niet aanwezig. De kans dat er bij mij iets is, is helaas vele malen groter De onderzoeken maar afwachten...
ja je schiet is in de ontkenning 's fase natuurlijk zo van mijn man?? nee toch ??? maar blijft te erg het zo lang verborgen gehouden te hebben voor je... heb echt geen goed woord voor over... niet van het verborgen houden niet van het vreemdgaan... wens je erg veel sterkte dikke Knuf
Jeetje meid! Ik hoop dat ze er nog op tijd bij zijn. En wat je man betreft, bah! Dat hij zich maar lekker schuldig mag voelen. Denk nu maar aan jezelf. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws.
Bij mij gaven ze meteen antibiotica obv de bloeduitslag. Geen uitstrijkje, maar meteen een kijkoperatie. Zal vast per ziekenhuis verschillen... Ik ben er kapot van geweest en dan heb ik niet eens te maken gehad met een partner die mij bedrogen had. Dus ik kan me niet eens voorstellen hoe vreselijk jij je moet voelen Hou je alleen wel voor ogen dat zelfs als er verklevingen zijn, dit niet betekent dat je nooit moeder zult worden! Dankzij IVF/ICSI en dat soort technieken is er heel veel mogelijk. Wat niet wil zeggen dat je niet mag rouwen om het mogelijke verlies van 'gewoon' zwanger kunnen worden. Want dat is gewoon een heel verdrietig iets.
Nou ja jeetje. Wat moet je daar nou van denken. Ik zou dubbel boos zijn. En omdat je misschien wel vermoedelijk vruchtbaar bent, en omdat hij is vreemd gegaan. Ik geloof dat ik er een punt achter had gezet. Maar zo denk ik er natuurlijk over. Ik wil je veel sterkte wensen.
Pfff, ik heb het heel erg met je te doen. Heb je wel iemand waar je mee kan praten hierover? Sterkte!
Jeetje. Heel veel sterkte! Ik zou het mijn man nooit kunnen vergeten. Hij is vreemdgegaan. Hij heeft het verzwegen En jij heeft jou (misschien) voor de rest van je leven getekend. Nu zielig gaan doen? Kom op zeg hufter dat het is! Jij bent hier de slachtoffer. Niet hij kom nou👿
Jeetje zeg wat een verhaal en wat heb ik een respect voor jou zeg! Je komt heel rustig over en ondanks wat je allemaal te horen hebt gekregen blijf je helder nadenken. Focus je inderdaad nu eerst op jezelf, je man is er over een paar weken ook nog wel. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen.
O my god.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik zou echt flippen. Knap van je dat je zo rustig overkomt. Zou het mijn man echt nooit vergeven, jeetje wat vreselijk..
Heel veel sterkte gewenst en ik hoop echt dat de chlamydia niet te veel consequenties voor je heeft.... Er zijn veel stellen waarbij ze beide aangeven dat ze het niet zouden willen weten als hun partner met een ander zou zijn geweest, zeker als het om een eenmalige fout zou gaan. Het bedrog is afschuwelijk, maar het ergste is nog dat je er op deze manier achter bent gekomen. Ook dat hij dus onveilig met een ander is geweest en jij daar nu dus mogelijk schade van ondervindt. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...
Klote voor je zeg! Even een ervarings verhaal. Hier 4 jaar chlamydia gehad ( of 5) en geen schade. Nu ook langere tijd bezig voor tweede en t heeft geen effect. Gyn zei dat alles er goed uit zag, geen verklevingen of nadelige effecten dus t hoeft niet he. En hij zei dat ik een fikse chlamydia had.
Dus toch! En dat die hommel het ook nog eens onveilig heeft gedaan, ongelooflijk:x Ik hoop dat jij er zonder kleerscheuren vanaf komt en alles goed op een rij kan zetten. Sterkte.
Vreselijk! Dit moet heftig zijn. Ik kan me voorstellen dat het vreemdgaan op dit moment niet je grootste zorg is. Maar wel dat hij het onveilig heeft gedaan, de sukkel! Als ik naar mezelf kijk, zou ik daar woest om zijn. Een slippertje is niet oke, maar hoeft naar mijn mening je relatie niet te verknallen. Maar dat jij jou bewust in het gevaar van een soa heeft gebracht is echt niet oke! Heel veel sterkte met het verloop en met alle gesprekken en keuzes die je nog gaat hebben/maken.
Jeetje wat heftig allemaal zeg. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt met de gevolgen. Ik zou echt woest zijn op mijn man en hem per direct de deur wijzen. Ik wens je een mooie toekomst met veel kindjes toe (waarschijnlijk met een andere man)
Heb net alles gelezen meid heftig .. hoop dat het allemaal mee valt heb zelf ook chlamidia gehad en heftig ook ben opgenomen in het ziekenhuis ze wisten eerst niet wat het was dachten blindedarmontsteking maar konden niks vinden ik verging van de pijn volgende dag uitstrijk gehad en kreeg te horen chlamidia hoe lang geen idee maar bij mij geen schade ook gelukkig hoop bij jou ook goede uitslagen .. sterkte