Wat te denken hiervan???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lvh85, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Ladies!

Ik heb vorige week zaterdag een posi ovu test gehad en de dag erna was het streepje al veeel minder duidelijk. Op zaterdagochtend en zondagavond hebben we het gezellig gemaakt. Op maandag moest manlief helaas weg..

Ik voel me raar, ben mega humeurig, eet veel, steekjes rechtsachter in rug en moe. Heb de drang om te testen maar wil me zeker nog een paar dagen beheersen.

Afgelopen 2 maanden heb ik mijn cyclus getest en werd 10 a 11 dagen na de posi ovutest ongesteld. Ik heb er alleen geen enkele keer op gelet welke symptomen ik had voor ik ongesteld werd.

Nu heb ik sinds gisteren veel slijm, niet transparant maar wel klonterig.
    Hebben jullie enig idee of dit een symptoom is om zwanger te zijn?

Dacht dat ik na de zwangerschap van de eerste wel wat wist over zulke dingen maar geen idee! Ik had toen helemaal niet de drang te testen en lan me niks van slijm, eetbuien en humeurig zijn herinneren, was dan ook de eerste keer raak..

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik durf het niet te zeggen. Simpelweg omdat heelveel symptomen je nog naar ongesteldheid brengen. Ik heb echt ieder symptoom van zwangerschap gehad en nog werd ik ongesteld.

Helaas blijft het dus afwachten of testen maar dat is nu erg vroeg als deze banner klopt.

3. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banner klopt redelijk, alleen is mijn lf fase 3 a 4 dgen korter en dat kun je bij de banner niet instellen. Althans, dat de laatste 2 maanden zo. Alleen zijn we pas zaterdag weer samen vrij... Dat duurt me echt te lang!!!

4. Span

Span Lid

4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik had laatste keer na eisprong ook dat korrelige slijm gehad, maar verder geen klachten passend bij een schimmel ofzo. Na goed bekijken van dit slijm, leek het wel alsof het allemaal velletjes waren. Een beetje vergelijkbaar met vervellen na zonnebrand en dan vermengd met vocht, dikker dan water.. zoiets, haha! Moeilijk uitleggen! Heb 1 dag na nod zeer licht positief getest. Ben de dag erna alsnog ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina