Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een mooie meisjesnaam! Mijn zoontje heet Casper. Ik vind Chloë of Chloé erg leuk, maar twijfel of de uitspraak hier in Holland een beetje goed komt en het niet te hard klinkt, Klowee/Klowie om het zo maar even te schrijven.. Zoë vind ik ook erg leuk en schattig.. Twijfel! Wat vinden jullie?? Groetjess!
Ik vind Zoë ook wel érg leuk inderdaad - klinkt ook net wat beter bij Casper dan Chloe vind ik. En het betekend 'leven' -ook érg mooi
Ik vind ze beiden wel leuk, maar Chloë (uitspreken als clowie of clowee) vind ik mooier! Vind ook alle 3 namen goed bij Casper klinken!
Ik zou het niet met een h schrijven, dan wordt de uitspraak "gloë". Dus gewoon Cloë of Cloé Zoë vind ik mooier. "Flowers for Zoë" is een prachtig liedje.
Ik heb persoonlijk niks met Zoë. Chloë vind ik wel leuk. Misschien omdat ik een erg leuke Chloë ken??
Ik vind ze ook allebei mooi, Zoë is wel erg populair op het moment en ik zou de andere naam schrijven als Cloë
ons meisje heet chloë en wij spreken het uit op zn brabants kloewee! dus mijn voorkeur is niet zo moeilijk hahaha....
Zoé kan ook nog. Vind Chloé ook erg mooi maar het wordt bijna altijd uitgesproken als Klowee dus als je dat niet aanspreekt zou ik het niet doen...
Zoë vind ik het mooist. Je zou ook nog Cleo/Cléo kunnen overwegen, daar heb je geen uitspraakproblemen mee. Vind ik wel iets minder mooi maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak!