Ik heb al eens eerder een onderwerp hier geplaats maar Die is inmiddels gesloten en kan ik dus niet meer openen. We zijn er nog steeds niet over uit en aangezien we de bij floor het niet eens konden worden.Wil ik het nu toch echt wel weten maar het lijkt wel of het nu nog moeilijker is dan bij de eerste?Vooral jongens namen ppff dat weet ik echt niet. De namen die ik zelf leuk vind moet niet in de top 10 staan van de namenlijstje. Ik zelf hou van aparte namen zoals Lieve Mats jip maar helaas vriendlief dus echt niet...Hij noemt alleen de top 10 namen op zoals Thijs tim tom lars etc etc En ik vind dat wel leuke namen maar tja ze komen voor mij teveel voor.. Dus wat vinden jullie bij Floor passen
Meisje Floor en Suze Floor en Robin Floor en Elize Floor en Nynke Floor en Britt Floor en Pien Floor en Nina Floor en Lara Floor en Nora Floor en Maud Floor en Linde Floor en Meike Floor en Bibi Floor en Aniek Floor en Aukje Floor en Benthe Floor en Imke Floor en Lise Floor en Lenthe Floor en Lotte Floor en Marit Floor en Vera Jongen Floor en Ruben Floor en Jasper Floor en Loek Floor en Mees Floor en Stan Floor en Cas Floor en Ties Floor en Casper Floor en Rick Floor en Rens Floor en Guus Floor en Lucas Floor en Jelle Floor en Ivar Floor en Bram Floor en Thom Floor en Ivo Floor en Yannick
Deze namen zijn wel leuk alleen manlief vind Lenthe dus al niet leuk en valt ook al Lotte is wel weer een mode naam en ruben ook.. De namen van hierboven vind ik Luna en Benthe het leukst Maar benthe valt ook af volgens manlief voor hem dus weer veel te bekend
Floor en Daphne Floor en Elise Floor en Ellis Floor en Lieke Floor en Irene Floor en Nathan Floor en Stephan Floor en Emiel Floor en Stef Floor en Robert
Hmm moeilijk hoor... Ik vind de namen Lieke en sander het leukst maar heb nog niet echt een klik. Ik zal de namen eens vaker zo incombinatie opnoemen misschien dat ik er dan meer aan begin te wennen! Wat ik ook een hele leuke naam vind is is Bas en volgens mij hoor je de naam niet zo veel nog ff checken of vriendlief hem ook leuk vind?
Nog een variatie op Lieke --> Lieske Of als je wilt eindigen op -ke --> Femke of Renske Voor jongensnamen weet ik het even niet.
Hoi, Floor en Bas vind ik wel goed passen. Ik ken een Fleur en Bas. Nog wat ideetjes (sorry als sommige al genoemd zijn): Floor en Niene (zo heet onze dochter, maar misschien te apart voor je man) Floor en Roos Floor en Fenne Floor en Jinte Floor en Janne Floor en Imke Floor en Meike Floor en Nienke Floor en Nina Floor en Saar Floor en Kaat/Kato Floor en Teun Floor en Joep Floor en Guus Floor en Luuk Floor en Jurre Floor en Jur Floor en Ferre Floor en Seppe Floor en Siem Floor en Joost Floor en Jesse Floor en Stijn Floor en Gijs Floor en Pim Floor en Jens Zit er nog iets voor je bij?
Neee joh, past helemaal niet bij de naam Floor! Hoe kom je erbij? Ik dacht zelf meteen aan Jasmijn, Jasmine, zoiets. En voor jongens aan Daan, Job, Bas.
ik heb eigenlijk zelf weinig inspiratie maar dacht aan : meisje: floor en janne jongen: floor en marijn groetjes flyke
We zijn gisteren aan het breinstormen geweest een meisjesnaam hebben we nu hij is hier ook al een paar x genoemd!!Het is een naam geworden die me hier de eerste twee keer helemaal niet opgevallen was. Maar gisteren zijn we geboortekaartes op internet aan het zoeken geweest en vonden een leuke naam en hadden allerbij een klik bij deze naam! Een jongensnaam vinden we allerbij nog steeds heel erg moeilijk..Dus als iemand nog inspiratie heeft?Dan horen we het graag!!