Hallo allemaal, Ik weet niet of hier al een onderwerp over is, anders kan deze gesloten worden. Hier kun je jouw top 3 meisjes en jongens namen plaatsen: Mijn top 3 meisjes namen: - Lana - Fenna - Nora Mijn top 3 jongens namen: - Stenn - Finn - Noa
Zonder de namen van mijn eigen kinderen en in willekeurige volgorde Esma Elvan Evin Ronja Nessa Ok, dat zijn er iets meer dan 3.... Otis Runar
Wij zijn nog niet zover dat we een top 3 hebben, ik heb nu een lijst van 50 meisjesnamen en 20 jongensnamen . Binnenkort komt mijn man ook met een lijstje en gaan we er eens goed voor zitten. Ik kom later nog wel een keer terug! Gelukkig hebben we nog alle tijd...
Zonder de namen van mijn eigen kids: Benjamin David Nathan Iris Norah Sarah Pfff moeilijk! Vind er zoveel mooi! Dus wie weet is mijn top 3 morgen weer anders. Maar ja, ik hoef ook geen namen meer te bedenken....
Jongen: Jonah (met stip op 1) Ezra Zeeger Meisje: Reza Ayla Isla (spreek je hetzelfde uit als nr 2, daarom twijfel. Dat gaat iedereen fout zeggen.) Ziva
Anna Elsa Marit Marije Okee, dat zijn er 4.... Cas Sjoerd Teun Tycho De naam van onze dochter heb ik er niet bijgezet, maar die vinden we uiteraard ook prachtig .
Sofie Julia Emma Milan Luuk Heb de namen van mijn kinderen er niet bij staan. Vind weinig jongensnamen leuk... Had graag nog een Sofie en Milan gehad!! Maar ben klaar met de baby's! En mn man vond Sofie vreselijk....
Wij hebben nooit een top 3 gehad maar hierbij dan zonder de namen van mijn kinderen: Aris Morris Roef Jonah Nouk Nine Bique
Wij zijn klaar, maar mocht er op wat voor manier dan ook ooit een kindje bijkomen..... Joaz Xavi Dex Ziva Yara Robyn