Ik probeer zwanger te worden en ben nieuwsgierig of de dames met meerdere kindjes ook sneller zwanger waren van de tweede. Zwanger worden van mijn eerste duurde 9 maanden en ik ben benieuwd hoe de ervaringen van andere zijn met het zwanger worden van een tweede. Aantal vriendinnen in mijn omgeving waren sneller zwanger. Bij mijn eerste moest ik erg ontpillen en was ik helemaal niet bezig met mijn cyclus of ovulatietesten. Wil dat deze keer wel doen en ben ook benieuwd wat de ervaringen daarmee zijn.
Ik hoop dat een 2e als we er aan toe zijn sneller gaat inderdaad haha... hir pas in de 52e maand proberen zwanger geraakt.
Bij de eerste ronde 2 en ik zit nu in ronde 4 en hopelijk dan raak In ieder geval niet sneller dus bij mij.
Sneller dan de eerste kan bij ons niet, was namelijk de eerste ronde raak. Zitten nu ook in de eerste ronde dus ik ben benieuwd of we nu net zo snel zijn.
Eerste ronde 6, tweede meteen in ronde 1. Was zowel bij de oudste als jongste meteen raak de eerste keer ik mijn eisprong voelde; dit was minder bij de eerste door het ontpillen...
Van onze eerste dochter na 6 maanden zwanger. En over deze zwangerschap hebben we 7 maanden gedaan, maar dat komt oa doordat ik een jaar lang bv heb gegeven.
Helaas bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst Eerste in ronde 4. Tweede in ronde 34 en nu bezig voor derde en we zitten in ronde 35... Dus... Succes. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!
bij de eerste was ik na 15 maanden zwanger.. en toen we voor de 2e wilden gaan bleek ik al zwanger te zijn
Hey leuk, ik heb ook een Indy Die is al bijna zes! En daar van was ik in ronde 1 zwanger.. nu in bezig ronde 6... Wat ik lees is t meestal de tweede die langer op zich laat wachten.
Eerste in ronde 11 en de tweede in de 1e ronde.. dat werd een MK en 6 maanden erna zwanger geworden van het wondertje in mn buik ♡