Hoi meiden, Mijn naam is anne 25 jaar.. Ik weet sinds vorige week dat ik een goedaardig gezwel heb op mijn hypofyse welke te behandelen is met medicatie. Tot dusver zijn onze pogingen om zwanger te worden dus mislukt.. Nu dus in de mmm zijn er meer meiden die dit ook mee maken, misschien kunnen we ervaringen uitwisselen. Ik hoop dat een wonder ook ooit voor ons is weggelegd. Veel liefs Anne85
Hoi Anne Ik was op internet aan het zoeken naar gegevens over Parlodel en toen kwam ik jouw berichtje tegen. Maar even speciaal geregistreerd! Ja, dat nieuws heb ik ook afgelopen februari gekregen. Mijn waarde voor het hormoon prolactine was veel te hoog en dat zorgde ervoor dat al mijn andere hormonen niets meer deden. Gelijk aan de Parlodel gezet en inmiddels is het hormoon bijna uit mijn bloed. Aanstaande donderdag heb ik pas de MRI van mijn hoofd om te kijken of het echt door zo'n gezwel komt (was lange wachtlijst). Ik vind het allemaal heel onwerkelijk en raar, want het ene moment ga je (uiteindelijk) naar het ziekenhuis om toch maar die mmm in te gaan om weer zwanger te worden... (ik heb een zoon van 4, spontane zwangerschap terwijl ik toen al wist dat het moeilijk zou zijn, nu al jaren nieuwe kinderwens en al 2 keer eerder zwanger maar meteen vroege miskraam) ... en zo moet je een scan van je hoofd en elke dag heftige medicijnen slikken met bijwerkingen omdat je iets in je hoofd hebt! Vind het allemaal vrij heftig om te verwerken en over te praten omdat niemand het echt helemaal begrijpt hoe het zit. Het lijkt me daarom ook fijn om ervaringen uit te wisselen! groetjes, Ineke