chloor en zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meliske, 7 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi hoi

ik maak altijd mijn badkamer en de wc's schoon met chloor, vanmiddag was ik mijn badkamer aan het poetsen en toen ik klaar was en weer beneden was rook en voelde ik nog steeds de chloor in mijn neus en keel.
    nou vraag ik me af stel dat ik nou zwanger ben, of iemand die bijv. al 17 weken ofzow zwanger is, kan dat dan kwaad als je in die chloorlucht staat te poetsen???

thanx voor de antwoorden!

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb wel eens gelezen dat je erg moet oppassen met sterke schoonmaakmiddelen als je zwanger bent (handschoentjes dragen enzo) maar of dat nou ook met het inademen van chloor te maken heeft?

3. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Geen flauw idee. Je geur verbetert ten tijde van de zwangerschap om je te behoeden voor gevaren. Wanneer dit zo sterk bij je binnen komt zou ik het zoveel mogelijk vermijden. Tenminste, dat heb ik gedaan tijdens mijn zwangerschap.

4. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Het ligt volgens mij inderdaad aan de lucht. Je kunt er goed ziek van worden, maar of het ook echt schadelijk is voor de baby weet ik niet. Mijn gevoel zegt: alles waar je misselijk of beroerd van wordt (als je dat tenminste niet de hele dag bent dan he ) gewoon niet doen, Je lichaam geeft aan dat het er niet tegen kan. Niet doen dus. Er zijn genoeg hygienische allesreinigers die niet zo scherp ruiken.....

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Is dat ook niet de hoofdreden dat je je haar beter niet(of tot een bepaalde periode) kan kleuren tijdens de zwangerschap?Volgens mij mag je dat ook doen,maar dan wel in een goed geventileerde ruimte,dus zal ook wel met de lucht te maken hebben.Dus denk dat het misschien niet echt goed is,maar daar hoef je je volgens mij nu nog geen zorgen over te maken hoor,zelfs als je zwanger mocht zijn.
    Als je langer zwanger bent is het misschien een ander verhaal,maar dat weet ik niet zeker.En tegen die tijd,...Er zijn genoeg andere producten te vinden he ;)

Deel Deze Pagina