Hoesten invloed op bevruchting of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kukelesaantje, 7 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kukelesaantje

4 jul 2006
    38
    0
    0
    Hoi hallo,

Sinds dat ik begonnen ben met klussen ben ik al behoorlijk aan het hoesten. Dat is ondertussen al twee weken geleden en het houdt maar niet op. Ik heb het gevoel dat, als er eventueel een eitje bevrucht zou zijn, dat ik door het hoesten ervoor zorg dat het eitje zich niet kan innestelen. Weet iemand hier meer van? Ik weet het ik zit pas in mijn eerste ronde voor het eerste kindje dus veel verstand heb ik er niet van. Maar ik ben er zo mee bezig dat ik het wel heel fijn zou vinden als het ook meteen lukt.
    Graag jullie reacties.

Groetjes van een hoestend lid :(

2. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Mbt het hoesten kan ik je helaas niet verder helpen meid. Maar ik denk zelf dat het niet veel invloed heeft.
    Ook schrijf je dat je er veel mee bezig bent en dat je het fijn zou vinden dat het gelijk lukt in de eerste ronde. Helaas is dat iets wat maar weinig voorkomt meid.. Ik dacht toen ik stopte met de pil dat ik ook wel even zo zwanger zou zijn maar zit nu alweer in ronde 7. Begrijp me niet verkeerd ik hoop voor iedereen dat het zo snel mogelijk lukt, maar houdt er rekening mee dat het niet gelijk raak is....

veel liefs Dreamy

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sluit me hier volledig bij aan.....

4. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik denk dat we allemaal graag willen dat het snel lukt,
    Maar het is meestal een naieve gedachte aangezien dit bijna niet voorkomt.
    Ik hoopte er ook op snel zwanger te worden zit inmiddels in ronde 12
    En ik denk niet dat hoesten invloed heeft op een innesteling, je zou dan ieder dingetje als excuus kunnen aanmerken als reden dat het niet lukt.

Er moeten zoveel dingen kloppen op dat moment en dat is iest wat je niet in de hand heb, je moet eigelijk gewoon heel veel geluk hebben.
    En heel veel vertrouwen in jou en je partner en wat heel belangrijk is positief blijven wat er ook gebeurt.

Groetjes Beeb.

5. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Persoonlijk lijkt het me nogal vreemd dat hoesten invloed heeft op de innesteling. Je lichaam kan wel tegen een stootje hoor ! Dan zou het ook niet kunnen innestelen als je goed bent geschrokken of een of andere nerveuze tik hebt ofzo :) Nee hoor, zou ik me niet druk over maken. Tevens sluit ik me bij bovenstaande dames aan. Ik hoop het voor je, maar ik zou er vooralsnog rekening mee houden dat het niet zo is......

6. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Sluit me volledig aan bij Beeb! Mooi gezegd!

Deel Deze Pagina