pijn /rug,ribben

Discussie in 'Gezondheid' gestart door music4life, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

:( al zeker 1maand echt zon pijn ,mn rechter ribben doen zon pijn en het trekt hellemaal door tot aan mijn rug ook rechterkant,,komt denk ik van het schoppen :( tis echt pijnlijk en vermoeiend

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ken het... word niet echt minder alleen maar erger ondanks dat me kindje (vermoed ik) al aan het indalen is .... ach nog ma heel even!

3. Nadine1977

18 sep 2008
    8
    0
    0
    Hoi Danielle,

Ik heb dit ook gehad vanaf de 18de week van mijn zwangerschap. Echt vreselijk veel pijn! Maar ik ben nu 36 weken zwanger en sinds een week of 4 (sinds mijn kindje een beetje aan het indalen is) doet het niet zo'n pijn meer. Alleen heb ik op die plek een doof gevoel. Dus er is hoop!

4. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Komt het van het schoppen die pijn? Ik heb enorm last van de streek onder mijn borsten (onder mijn bh zeg maar), dus mijn ribben en met name aan de linkerkant, dat ook doortrekt naar mijn rug. 's Ochtends heb ik nergens last van, maar naarmate de dag vordert wordt de pijn steeds meer, maar ik heb niet het gevoel dat mijn kindje daar schopt, hij zit juist veel lager te schoppen... zou het ook iets anders kunnen zijn dan?

5. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Daar heb ik al een paar weken last van. Ben nu dan dan 34wk+2.. Ze is bij mij ook al flink aan het indalen.
    Heb ook last van bekkeninstabiliteit, rug en voorweeen...

Doet verschrikkelijk veel pijn.. We klagen nu wel, maar over een paar weekjes dan hebben we onze kleine vast.. En kunnen we heerlijk knuffelen met de kleine.... ;)

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik had ook hele erge last van mijn ribben. Toen ik ging shoppen voor een zwangerschapsbeha kwam ik erachter waarom.

Omdat ik niet zo groot en breed ben had mijn beebje meer ruimte nodig en mijn omvang (gemeten onder mijn borsten) is dus van 70 naar 80 gegaan. En dat gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot.

Dus als jullie last hebben van jullie ribben kan het ook best daaraan liggen. Maar het is natuurlijk voor een heel goed doel en bij mij is mijn omvang al weer teruggeslonken naar iets minder dan 75.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Trouwens smeren met spiroflor (VSM) mag in de zwangerschap en verlicht bij mijwel een beetje

8. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    heeee

Hier ook ontzettend veel last van mijn ribben, ben al 2 keer naar de sportmasseur geweest maar het helpt nog niet echt.
    Voel net of zit er een zenuw in de knel in de rug die uitstraalt naar mijn ribben.
    Wordt zo steeds moeilijker om van de zwangerschap te genieten.

groetjes sjolie

Deel Deze Pagina