Omvang buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ecosa, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb even een rare vraag.. Hebben jullie ook wel eens dat jullie buik 's ochtends kleiner aanvoelt dan 's avonds? Gisteravond had ik een grote ronde zwangere buik, ik zit nu te voelen en mijn buik voelt een stuk kleiner en zachter. Hoe kan dat nou? Ook is mijn buik heel zacht, hoort een zwangere buik niet stevig en goed rond aan te voelen? Ik word er soms wel onzeker van, zo van zal er iets niet goed zijn met het vruchtwater ofzo, weet ik veel.

Zoals ik al zei; het is een rare vraag, maar ik ben gewoon raar :)

2. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Mijn buik is in de ochtend altijd een stuk kleiner (wat je in mijn stadium nog klein kunt noemen) . Volgens mij heeft dat iets met je darmen te maken. Weet ikniet zeker. Ik had zelf rond de 25 weken steeds als ik veel gewerkt of zo had dat mijn buik groter was dan wanneer ik vrij was. Maar als je twijfelt zo ik je vk even bellen.

3. Niet meer actief

Ik ben precies een week verder als jij, maar ik heb dat ook. 's Ochtends is mijn buik inderdaad kleiner. Ik wijt het aan mijn darmen, dat die 's avonds wat meer opgezet zijn. Ook voelt mijn buik de ene keer zachter als de andere keer. Ik denk dat dat komt door de positie van je beeb, hij/zij kan dan wat verder naar achter liggen (hij heeft nu nog alle ruimte). Ook heb ik wel eens dat de ene kant van mijn buik wel hard is en de andere kant niet. Aan die harde kant ligt ukkie dan net.

Liefs, Tanya

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Maak je geen zorgen: ik heb het ook. En volgens mij meer mensen hoor. Bij mij is het geen vreemde situatie, ik had dit al voor de zwangerschap, dat mijn buik 's avonds groter en harder is dan 's ochtends.

Bij mij zijn het gevoelige darmen, en in de zwangerschap heeft iedereen daar natuurlijk mee te maken. Hopelijk voor jou gaat het over na je bevalling, maar anders is er ook goed mee te leven hoor ;)

Liefs en succes! Juud

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Heel herkenbaar allemaal!

Deel Deze Pagina