Ik heb het met benzine Als ik sta te tanken probeer ik altijd mee te snuiven haha. Ook niet echt gezond volgens mij
Gadver nee herken het (gelukkig) niet. Had er ook nog nooit van gehoord maar blijkbaar zijn er meerdere dus die chloor lekker vinden ruiken.....lijkt mij dat het wel ongezond is?
Ik ben noodgedwongen ook weer op de chloor overgestapt. Kan bijna alle "lekkere" geuren niet verdragen (dus schoonmaakmiddelengeuren) door mijn zwangerschap. In mijn vorige zwangerschap had ik dat vooral met shampoo/zeep e.d. Tegen de geur van chloor kan ik dan wel weer, alleen word er helaas benauwd van.
ik betrapte me door dit topic op dat ik toch een rare verslaving heb maar pas ontstaan na de Wangerschap waarschijnlijk ik snuif veel aan mn zoontje, ik vind hen zooo lekker ruiken haha
ik had bij beide zwangerschappen een "alcohol lucht" verslaving, zoals het desinfectie spul waarbij je niet je handen met water hoeft te wassen, ik had zo`n tube in de tas en moest er continu aan snuiven. OOk in het ziekenhuis was een feestje want daar hebben ze hele sterke dus bij ieder pompje moest ik weer wat van dat spul op mijn handen doen en snuiven, echt ziekelijk. en na de bevalling is het weg en ik vind het nog wel lekker ruiken maar niet meer continu de drang om eraan te snuiven. maar chloor jak dat vind ik toch wel zo`n smerige chemische lucht. word ik ook misselijk en draaierig van als ik daar teveel van ruik.
Trouwens heel raar, maar ik heb ter vervanging een fles therme hamam douchespul. Op een of andere manier vind ik dat ook een zwembadachtige lucht die ik even lekker vind als chloor en bleek. Dus voor de andere verslaafden misschien ook een gezonde vervanging?
gelukkig geen verslaving maar lijkt me erg ongezond succes en hopelijk vind je een " gezondere" verslaving
Ik vind het heel vies, chloor/bleek. Ik ruik liever aan een fles allesreiniger haha, of wasmiddel....
Ik vind het wel lekker ruiken hoor, maar gezond is anders en voor het milieu is het ook slecht, dus ik gebruik het maar eens per maand. Ik vind benzine ook lekker ruiken, haha, ik vind het niet erg om te tanken, ook niet echt gezond, dus ik zoek het verder niet op.
Ik herken het, hier gaat er een hele fles chloor per week door heen Ik spuit pure bleek over de muren van de douche en laat dat dan heel lang intrekken met deur en ramen dicht, daarna ga ik douchen en dat vind ik zo lekker ruiken. Ik word ook altijd helemaal blij van een zwembad waar ze net iets te veelchloor hebben gebruikt Na ieder wc bezoek spuit ik ook chloor in de pot, ik zou het liefst de hele dag met die fles onder mijn neus willen zitten.
Ik vind de geur van ..... omgevingsspray (dus tegen insecten) heerlijk. Is ook op komen zetten na de zwangerschap. Uiteraard behandel ik mijn huis er niet mee. Dat spul is zo giftig als maar kan. Heel soms, voor in de schuur, heb ik er een nodig en dan vind ik het ook geen rot klus.
Ik heb het met ammoniak....heerlijk...Doe er dan ook bijna alles mee...schoonmaken, dweilen en zelfs de afwas ( klein scheutje hoor )...
Ja ik heb dat dus ook met douchen gooi het op de grond en ik zet de warme kraan aan.. Ik weet dat het zwaar ongezond is en ik probeer het zo weinig mogelijk omdat het indd niet gezond lijkt ook voor de kleine ,, al lucht ik wel en is hij er nooit bij in de buurt.. Maar ik word er ontspannen van gek he.. " en die desinfectant doekjes van het ziekenhuis daar was ik ook verslaafd aan maar die kosten te duur dus dat probleem is al uit de "lucht" haha
jaaa dat doe ik ook in de douche haha erg he.. Mijn vriend betrapte me dat ik gewoon aan de muren aan het ruiken was " voelde me zn debiel
Wou zelfs gaan poetsen met chloortableten maar ik kon me nog inhouden omdat het ecgt niet gezond is, en je reuk gaat er van weg" ik heb zelf met het Tvprog NEWCHICKS mee gedaan maar ze konden me beter voor een "rare verslaving filmen haha"