Hallo allemaal, ik moet even spuien hoor. Bij de voorbereiding voor onze bruiloft hoort ook het inrichten van een huis, dus het kopen van een bed. Waren we gisteren langs beddenzaken gegaan. Hebben we een super-mooi bed gevonden. Werden we vandaag gebeld dat die niet meer leverbaar is in onze maat! We balen er zooooooooooooo van! Nu moeten we weer op zoek naar een andere. Ze hadden nog wel één die erop leek, zeiden ze. Maar die was direct weer een stuk duurder. En die we hadden uitgezocht was al neit echt goedkoop.
Het gaat niet om de zaak maar om de fabrikant: de fabrikan is Apple, en die levert 'em niet meer, waarschijnlijk omdat 't een al iets verouderd model is. Maar ik zou het nog even kunnen proberen natuurlijk. Iig bedankt voor de tip.
jeetje das balen, en vaak is het zo dat als je iets heel leuks heb gezien je daarna niet meer iets ziet wat je ook heel leuk vind, omdat je steeds met het eerste in je hoofd zit. suc6!
Je kan anders zelf even bellen of mailen met de fabrikant: Apple International B.V. Postbus/Postfach/P.O. Box 131 7700 AC Dedemsvaart Nederland Tel. +31 (0)523-615731 Fax. +31 (0)523-616368 E-mail: info@applegroup.nl Website: www.applegroup.nl
Nou, het moest dus gewoon een ander bed worden. De winkel hadden al een ander model gevonden die er een beetje op leek. Maar die had panelen en dat vonden we niet mooi. We wilden nu gewoon helemaal wat anders, anders blijven we met dat eerste bed in ons hoofd zitten. Dus wij zaterdag weer rondkrossen tot we wat moois gevonden hadden. Daarna teruggegaan naar de winkel waar we ons bed besteld hadden, want die hadden beloofd een mooie korting van 20% te geven omdat we heel veel moeite moesten doen nu een ander bed te vinden. Ik kan de foto hier niet krijgen, maar hij is te vinden op: Van houdt bedden > Collectie (1e vierkantje, onder aan de site) > eigentijds > Livorno. En dan het donkerbruine bed. Heel iets anders, maar ja, deze vonden we ook mooi.