Heeft iemand al de Milka met tuc koekjes erin geproefd? Ik heb nog niet de moed gehad om het te kopen maar ben wel heel nieuwsgierig of het wat is. Ik kan me voorstellen dat het of heeeel lekker is, of heeel vies, en niks ertussenin. Wie heeft het al aangedurfd?
ik heb het gehad... is best in te nemen hoor.. maar ik vond het niet super lekker of juist super vies. gewoon dus. deed me wat denken aan die koekjes met chocolade erop... scholiertjes of-hoe-heten-die-koekjes
Je proeft wel dat het tuc is maar die zoute smaak van normaal valt weg door de chocola. Het is best goed te doen alleen vind ik milka met LU lekkerder
Grappig dat al veel mensen dit bekeken hebben en maar een paar gereageerd hebben. Blijkbaar vragen meerdere mensen zich hetzelfde af...
Was wel nieuwsgierig waar het over ging, ken het niet maar vind het niet zo lekker klinken (zacht uitgedrukt) .
Het lijkt mij ook geen lekker combinatie, maar ga ze wel proberen. En als ik ze niet lust.....dan kan ik ze vast aan mijn visite kwijt
Nou ben benieuwd, ik zou geen zoute koekjes op chocolade willen eten. Brrrr.... van de gedachte alleen al krijg ik spontaan maagzuur en hartkloppingen...
Een klein beetje zout door chocola is wel heel erg lekker en ook een bekende combinatie. Maar die typische Tuc-smaak met chocola, nee, dat lijkt me niets. Van Cote d'Or heb je nu ook melkchocola met zandkoekjes met een heel klein beetje zout, die is echt heeeeeerlijk....Maar Cote d'Or chocolade is dan ook wel erg lekker.
Wij hebben ze afgelopen week beide geproeft, zowel de Milka & Tuc als de Milka & Lu. Milka & Tuc, vonden wij persoonlijk niet zo, dat zoutige van die koekjes met chocolade is niet zo geweldig. Niet dat het vies is ofzo, het smaakt best wel, maar nou niet echt onze keuze voor als we een lekker stukje chocolade willen. Milka & Lu, dat was wel lekker, maar eigenlijk kan je net zo goed scholiertjes nemen, haast hetzelfde. Deze vonden wij wel lekkerder dan de variatie hierboven, maar ook deze is niet echt onze keuze om nog eens te kopen voor een lekker stukje chocolade.
In programma's als masterchef enzo wordt ook vaak de combi chocola met zout gebruikt, dus het zal toch niet zo raar zijn. Heb nog niet geproefd.
Lijkt me zelf ook niet zo lekker. Die andere met Lu spreekt me wel aan. Denk dat ik die binnenkort een keer ga proberen.