Ik kreeg een folder in de bus met een ontzettend leuke aanbieding. Je krijgt 6 pippo boekjes voor maar 21.25. Nu Max bijna 1 wordt lijkt het ons erg leuk om hem voor te lezen en aangezien er ook boekjes zijn met zijn naam is het nog eens extra leuk. Nu twijfelen of we een abonnement zouden nemen. Je betaald dus 21.25 en krijgt 6 boekjes. Na die 6 boekjes stopt het automatisch en zit je nergens aan vast. Is er iemand al eerder lid van geweest? Was het wat? Is het leuk om te doen of niet? Wij zijn wel gek op voorlezen en willen dit veel gaan doen! (actie: PIPPO: Het vrolijkste maandblad voor peuters)
ik ben lid geweest, maar pas bijna een jaar na aanmelding kreeg ik een boekje (was het ondertussen ook alweer vergeten) toen 3 mnd later weer een boekje, dus heen gemaild, ineens kreeg ik een hele stapel boekjes binnen. maar zonder alle leuke extras erbij. dus mijn abo opgezecht, en dat had ik optijd gedaan, zelfs een bevestiging gehad, en ineens weer een boekje in huis, hadden ze zonder toestemming geld afgeschreven, ze reageren amper tot niet op je mails. dus toen een hele boze mail heen gestuurd, en ineens had ik mijn geld terug. boekjes opzich zijn wel leuk, hier werd en word er amper in gelezen, zijn erg scheur gevoelig (meestal iets van max 10blz) nee ik zou het niet doen
Ik heb 'm onlangs stopgezet. Mijn zoontjes vinden er beide niets aan. Ze halen het plastic eraf en na het doorbladeren naar het verhaaltje van Max gooien ze het aan kant.
ik zou het niet doen, je ziet ze overal 2e hands voor een prikkie en dan zit je tenminste nergens aan vast
Dit staat er: Ja ik geef een abonnement op PIPPO en maak kans op een verrassing. Het kind ontvangt 6 x PIPPO voor maar 21,25 daarna stopt het abonnement automatisch. Je zit dus daarna nergens aan vast of iets! Het lijkt me wel heel erg leuk. Nog meer mensen die het kennen en wat vinden jullie ervan?
Toen mijn dochter klein was, had ik geloof ik ook een jaarabonnement. Toen vond ik de boekjes heel leuk. En mijn zoontje lees nu ook volop in deze boekjes. Ik weet niet hoe ze nu zijn, maar jaren terug was het hier een groot succes.
Wij hebben nu ook de pippo en onze dochter vind ze ook wel leuk. Hier van opa en oma met de verjaardag een abbo gekregen en hier komt het ook goed aan. Zelfs de oudste van ruim 3 wil er ook uit voorgelezen hebben ( die heeft ook de pompoen).
Onze dochter is fan! Elke dag pakt ze de post en roept pippo pippo. Dus ik uitleggen dat ze nog x aantal nachtjes moet slapen. Zodra pippo binnen is gaat ze helemaal uit haar dak en moeten we meteen pippo lezen. Ook elke avond voor het slapen gaan moet ze pippo lezen. Ik vind het geweldige boekjes. We betalen 10 euro per half jaar geloof ik. Dus vind dat zeker te doen! Wij kregen bij abbo een boek van pippo erbij. En ondanks dat het boekje pas een kwartaal later zou komen, kregen we pippo al 1,5 week na afsluiten abbo (via internet) Super tevreden!
Pippo is erg leuk en de leeftijd opvolger Pompoen ook. Je zit idd nergens aan vast zodra er bij een aanbieding proef, kennismaking etc staat. Dit is nieuwe wetgeving en moet automatisch stoppen. Ze hebben dan wel het recht je te benaderen voor een aanbieding. Als je daarbij aangeeft niet te willen dan mogen ze je niet meer benaderen als je ingeschreven staat in het bel-me-niet-register.
Mijn dochter heeft een jaarabonnement gekregen voor haar 1e verjaardag van haar tante en ze vind ze heel erg leuk! Ik vind ze ook leuk om uit voor te lezen. Dus hier is het wel een succes ja
Al lees ik nu pas de prijs..... Dan vind ik 21 voor 6 boekjes wel erg veel moet ik eerlijk zeggen misschien zou ik dan toch eerst kijken of je ze niet in de plaatselijke bibliotheek kunt lenen.... Mocht het echt bevallen kun je altijd alsnog een abonnement aanschaffen.
Ik vind ze leuk, maar in de winkel zitten er vaak cadeautjes bij en de krijg je als abonnee niet. Dat vind ik vreemd, als abonnee vind ik dat je deze juist wel moet krijgen.
Mijn abonnement is bijna afgelopen (proefabonnement van een jaar) maar onze zoon vindt er helemaal niks aan. We lezen iedere dag boekjes met hem maar de pippo interesseert hem niet. Ken je niemand die er een abo op heeft zodat je kunt kijken hoe je kind het vindt?
Nee helaas niet.. Maar als je voor een zacht prijsje je boekjes die je zoon niet leuk vindt weg wil doen dan mag je me een pb sturen
Vind ik ook best wel prijzig Hier weleens een los boekje gehaald maar spreekt hier niet echt aan. Apart dat je als abonnee geen cadeautjes krijgt. Weet zo niet meer wat ze in de winkel kosten? Anders eerst eens een los nummer halen en kijken wat hij ervan vind?
Hier was dochterlief er helemaal gek op. Ik kocht ze gewoon af en toe los in de winkel. (Tot nu toe eigenlijk altijd zonder kadootje trouwens) Inmiddels verkoopt onze super ze dus niet meer... Maarja.. Ik vind het wel leuk ook om af en toe gewoon wat spontaan mee te nemen. Dus dat doe ik nog steeds. Ze is nu al een anderhalve week zoet met een Bobo Waarom probeer je niet gewoon een boekje om te kijken wat je er van vind? Kun je het abonnement altijd nog nemen.
heb er twee bij wijze van proef bij de bieb geleend...maar zoontje vindt er niet veel aan! dus ik ga geen abonnement nemen.
Al mijn kinderen hebben Pippo altijd heel leuk gevonden. Oudste dochter (18) was ook als peuter/kleuter lid geweest en heeft nog steeds haar Aap Pippo op bed liggen . Ik las ze altijd voor als ze naar bed gingen. De jongsten zijn er nu ook te groot voor, af en toe kijken ze nog in de boekjes.