is er nou zoiets als téveel chocola? ik heb elke dag trek in chocola dus haal vaak een reep pure chocola en doe veel hagelsslag op brood. ik lees er nergens wat over eigenlijk. iemand een idee? groetjes
Haha ik heb net choco pinda's pindarotsjes en chocolade flikken gekocht :S oooh wat slecht! Maar zo lekker! :S
en hier ben ik al bezig aan de 2e (grote) reep milka choco swing van deze week. Heb niets gehoord of gelezen over teveel chocolade.
Ik had het bij vlagen...kocht 2 repen voor mij, en 2 voor mijn man, en at ze alle 4 op Maar das ff geweest en toen was het weer wat anders... mandarijntjes ofzo hihi. Als je zwanger bent en je hebt zin in iets moet je het gewoon pakken vind ik Zolang het maar niet de hele dag door is
In chocola schijnt ook caffeïne te zitten, dus teveel zal ook niet goed zijn, maar volgens mij moet je een aardige hoeveelheid eten wil dit het geval zijn, want er zit veel minder caffeïne in als bijvoorbeeld in koffie zit. Dus eet smakelijk! Ik eet ook regelmatig iets van chocola hoor. Mmmmm!
Chocolade mag best als je het maar niet in gigantische hoeveelheden naar binnen werkt in verband met de caffeine. Er zijn trouwens onderzoeken die een positief effect van chocolade tijdens de zwangerschap hebben waargenomen: Chocola, een zegen voor zwangere vouwen? Eet smakelijk!
Teveel chocola, ja als je je er misselijk aan (vr)eet, hihi. Hier wilde ik in het begin van de zwangerschap totaal niets van weten, lustte totaal geen chocola. Maar nu, m&m's, maltesers en ook dagelijks een boterhammetje met chocopasta!
nou ik vind het gewoon té lekker. sinds ik zwanger ben is het alleen maar erger geworden. ik heb nu even bewust een paar dagen geen chocola gekocht, dan kan ik het ook niet opeten