Nou... al 2 maanden, zodra ik savonds naar bed ga zit mijn snuit helemaal dicht! Niet dat ik al 2 maanden echt verkouden ben... nee, alleen als ik mijn bed zie. Ik ben ook niet zo grijperig naar medicijnen enzo... maar nu is de maat vol. Welke neusspray... die daadwerkelijk ook werkt en niet een uur later kan ik zonder problemen gebruiken? Die van VSM heb ik ooit gehad, maar dan kon ik net zo goed niets gebruiken
haha, blijkbaar niet Maar ik ben een poos geleden heel erg verkouden geweest en idd, in bed zat alles helemaal dicht. Ik had toen neusdruppels van APOTHEKERS. Xylometazoline HCL neusdruppels, 10 ml. Het is een blauw met groen doosje, en er staat ook op samenwerkende APOTHEKERS. Mijn mannetje heeft ze idd, bij de apotheek gehaald Succes! Heeft mij erg geholpen. Veel beter dan een spray.
Ja hoor!! Heb ik al de hele zwangerschap! Heb ook behoorlijk last van bloedneuzen gehad. Ik heb niks gebruikt, heb een tijdje een eucalyptus geurtje op mijn nachtkastje gehad staan dat heeft wel geholpen met beter ademen.
Ik gebruik een kinder neisspray van het apothekers merk. Je mag die geloof ik niet te lang gebruiken. Maar hier ook al een week of 3 elke avond ff die neus vrij maken hoor. Anders slaap ik helemaal niet.
Ja, die bloedneuzen... dat ken ik. Soms als ik overdag een snotje heb en mijn neus snuit... gegarandeerd bloedneus! Achja... ik kan verder niet klagen want er niets om over te klagen tot zo ver! Ik zal morgen eens kijken bij de apotheek... vandaag in het centrum geweest en loop daar te dolen omdat ik me dan steeds afvraag... "wát was er nu zo belangrijk dat ik moest kopen??" En dan kom je met een nieuwe fietstas thuis ...
Ik heb ook last van verstopte neus al mijn hele zwangerschap, is echt lastig, kan nooit goed slapen...
Joehoee hier nog 1..! Vanaf dat 1 dat ik wist dat ik zwanger ben, heb ik last van verstopte neus. Niet alleen als ik me bed zie, maar ook soms overdag! Is zo irritant en vooral als je op werk bent. Volgens mij mag je geen neusspray gebruiken Vraag anders bij je vk of je wat mag gebruiken. Succes hihi..
ik heb de 1e 3 maanden alle gaten en holten in gezicht verstopt gehad, werd er helemaal vandalistisch van op t laatst!! :x niets hielp. ja, otrivin, maar dan de kinderversie, alleen die mag je maar 10 dagen. is wel iets langer geworden, hoewel ik t alleen bij naarbedgaan en snachts gebruikte. heb nu nog steeds vaak dichte neus en oren, kan je verder ook niet helpen met tips.... succes ermee dus! smak
Ik ben verkouden geweest in het begin van mijn zwangerschap. Van de dokter mocht ik de zoutoplossing van otrivin gebruiken, het werkt minder goed dan normaal maar het doet wel iets om het te verzachten.
Hier al jàren een verstopte neus bij het slapengaan (jaja, weet het, zou naar de KNO arts moeten) Gebruik de druppels van Otrivine. Eerst voor volwassenen en toen ik zwanger was overgestapt op kinderversie. Heb de druppels gewoon tijdens de ZS blijven gebruiken hoor, tot de dag van vandaag...