Mmm Lekker! Elke dag 2 boterhammen met Kwinkslag mee naar 't werk en vanavond nog een grote witte chocoladeletter tegoed! Yammie
Oohh chocola! Gimme! Hier nog zo'n chocoholic! Het is er tijdens mn zwangerschap niet beter op geworden, ik moet echt zorgen dat ik het niet in huis haal want dan kan ik me niet beheersen. Ik kan heel de dag wel chocola eten. Oh ik moet echt ophouden anders ren ik NU nog naar de winkel
ik ben helemaal geen cholcoladefan, maar chips, nootjes, blokjes kaas, zoetzure ajuintjes, ... daarentegen.... MMMMMMMMMMMMMMMMM!
ik weet niet of je deze al ooit geprobeerd hebt...de rafaello's (witte bolletjes met kokos bestrooid en binnen in een zachte romige vulling met een nootje.... *zucht*
Oooo, hier nog een, ben wel een beetje choco verslaafd (volgens hubbi wel meer dan een beetje) Zijn pas naar duitsland geweest, dat is echt een choco paradijs! Hebben daar zulke lekere soorten milka, kunnen we hier alleen maar van dromen, zucht Had volgens mij heel wat ingeslagen maar waar dat is gebleven... Knufje daantje
ik heb ooit mn voor en achternaam(11) in choco letters gekregen, heb er geloof ik maar 1tje zelf opgegeten en daar heb ik dan ook weken over gedaan.. nee, ik ben een echt chipsmonster!
Het zijn echt niet alleen de vrouwen die er verzot op zijn, hoor! In het gezin waar ik uit kom waren/zijn we er allemaal erg gek op, incl. mijn stiefvader en mijn twee broers. Vooral mijn oudste broer, als we rond de feestdagen chocoladeletters enzo kregen had hij het altijd als eerste op!
Óhhh dit is een heeeel fout topic! Één keer raden wat ik nú in mijn mond zit te proppen... Hmmmm máár wél lekkerrrrr!
Heerlijk lekker witte chocolade. Kom maar op haha. Ik koop iedere week 2 repen en ik kan er sinds me zwangerschap wel goed afblijven het hoeft allemaal niet in 1x op. Wel koop ik altijd vulkade cocolade want je proeft het verschil wel heel goed bioj wit
Ik heb nu sinds ik zwanger ben veel minder trek in chocola. niet dat ik eest verslaafd was ofzo, vond het gewoon wel lekker (was wel brownie verslaafd hoor!). Wat ik nu trouwens lekker vind (gisteren uitgeprobeerd) is vanille vla met plakjes verse banaan erin (was nooit een banaan liefhebber) maar dit is echt lekker! Sorry, beetje off-topic...
chocola waar waar waar =P~ Gisteren avond kreeg ik opeens trek in chocola niet normaal. Vandaag koopzondag dus ga zo lekker bij de hema chocola halen. Weet ook niet waarom ik dat opeens had? Liefs Lover