okee .... gister word er een topic geopend over de chinees terwijl ik zoooo'n zin had in chinees en alleen thuis was en de kids sliepen dus geen kant op kon.....door dat topic kreeg ik er alleen maar meer zin in... en nu kom ik net weer van hardlopen, smacht naar een stukje chocolade..... wat ik dus niet moet gaan doen omdat ik dan voor niets ben wezen hardlopen .....en dan word er dit topic geopend maar op even antwoord te geven op je vraag. Milka chocolade hmmmmm dat is zooo lekker en dat ei van kindersuprise vind ik ook zo lekker
owhhh nu wil ik chocolade Ik kan er gewoon bijna niet afblijven.. pff laatst al een drop topic die schandalig slecht geweest is voor mijn dijen (werkelijk allemaal drop gekocht daarna, zo'n zin kreeg ik er in) en nu dit t opic.. Kan vast shoppen voor een grotere kledingmaat als dit hier zo doorgaat
Ow god....... en ik had het al zo moeilijk met mijn chocolade verslaving.. Ga ik dit topic ook nog lezen.
Chocola met pralinécrème erin. Kinder bueno Melk choclade-eitje in de koffie doen, dat laten smelten en dan de koffie opdrinken, zaaalig.
oh oh wat een slecht topic voor mij . Gelukkig zijn alle winkels nu dicht Mijn favorieten: - milka met gemalen hazelnoot - AH witte chocolade met gepofte rijst
Eet eigenlijk nooit chocola maar wat ik dan wel echt lekker vind is bonbon bloc of zeebanket van Guylian.
Als het maar chocola is dan vind ik het heerlijk. Maakt haast niet uit wat. Alleen met rozijnen vind ik niet te pruimen.