Nou ik heb de chocolade kruidnootjes nog kunnen laten liggen in de winkel (anders krijg ik commentaar) maar de tarwe biscuitje met melkchocolade zijn op het moment bij mij niet veilig! En maar klagen over de extra kilo's......erg he maar het is zo lekker!
hmm hier vooral gek op witte choco en nu zo'n 10kg aangekomen.. dus op zich heb ik me aardig beheerst kennelijk. alleen laatste week.. lijkt wel alsof ik alles opeet wat ik tegen kom pacman is er niets bij en helaas blijft het niet enkel bij chocola dus maar een grote zak wortels gekocht... dan kan ik toch wat eten zonder meteen die laatste week NOG 10kg aan te okmen
ik eet me nou ook helemaal klem aan chochola terwijl ik voor mijn zwangerschap er achter kwam dat ik niet tegen chochola kon elke keer als ik chocola at had ik de volgende dag barstende hooft pijn maar nou ik zwanger ben kan ik zoveel eten als ik wil en heb ik nergens last van dus ik neem het er nou extra van en die kilo's ach daar moet ik straks maar extra voor trainen
ik heb ook een chocoladeverslaving. afgelopen week in spanje geweest en daar hebben ze pannenkoeken met gesmolten chocopasta erop. zo lekker. moet nog boodschappen doen en heb nu dus nog niet echt veel in huis, maar anders. liefs doris
hmm ik heb een paar jaar terug in Brugge gegeten bij Bar C 100% chocolate damned.. speaking of pannekoeken zegmaar had eerst een mok warme witte chocolademelk daarna een pannekoek met IN de pannekoek choco.. en er bovenop gekarameliseerde appetljes met chocoladesaus ik moet toegeven.. ik heb de rest va het weekend minder hard naar de toch al overdadig aanwezig chocola gekeken.. maar het was wel ontzettend lekker heb echt nooit meer zo lekker gelunched die hadden echt alles met chocola.. ook hoofdgerechten en zelfs bruine pasta met chocolade erin *grin* erg jummie maar toch is 1x per weekend zo'n lunch wel genoeg.. want je zit echt helemaal vol
Ik had in het begin van me zwangerschap meer trek in patat en hamburgers maar nu veel meer in zoet. Heb 2 zakken chocolade kruitnoten van de week gehaald en nu zit ik dus onder de puisten maar ja het is ook zo lekker vooral de puuren. krijg nu weer trek. liefs
mmm, hier de choco pepernoten nog niet zien liggen in de winkels. Is misschien maar goed ook. Chocolade vond ik altijd al lekker maar nu... Pasta of hagelsag op brood, marsjes, merci, chocokoekjes, m&m's gelukkig geen last van puistjes maar echt bevordelijk voor de weegschaal is het niet, ach ja strax maar sonja bakkeren
Oh meiden, hou op! Ik word al misselijk als ik al die lekkernijen alleen maar lees. Ik hoop dat ik binnenkort ook mijn gezonde eetlust weer terugkrijg. Op het moment krijg ik geen hap door mijn keel.
ik heb het nu ok niej zoo op chocolade... voor de zwangerschap at ik elke dag chocolade maar nu smaakt het me egt totaal niej....
@barbie: er komt vanzelf een dag waarop je zou willen dat je weer wat minder weg werkte *lach* maarja.. het is voor een goed doel denken we dan maar hier nu maar aan de wortels.. das beter (en net al 2 stukjes witte choco na mn ontbijt van choco-cruesli)
zit verlekkerd dit topic te lezen,met mijn roggebrood met kaas op de vuist!Duik zo toch de kast in voor choco haha
hmm ik zit heir dus op jobs werk... te wachten tot job naar huis mag ga zo maar even een beker warme choco scoren... *snif*