ik heb ze bij de banketbakker gekocht, mijn oudste 2 hebben die op school getrakteerd, om op een leuke manier te laten weten dat hun broertje was geboren! groetjes diana
ik heb ze zelf gemaakt.gewone rond maar ook in de eerste letter van de naam zijn erg leuk geworden ik wilde er 100 hebben voor het werk van mijn vriend en 100 voor thuis. van de jamin gaan er 7 in een ons en ze zijn 2.90 per ons ik zou dus 87 euro kwijt zijn.nu het ik ze zelf gemaakt en nu ben ik in 20 euro kwijt voor 250 chocolaatjes van 5 cm doorsnee (is wat groot maar had geen andere vorm haha)
Wat goed van je! ZO bespaar je ook eens wat tijdens deze al dure maanden. Mag ik misschien het recept van je?
Kan me voorstellen dat je dit niet op je kraambed wil maken, maar mannetje lief kan dit ook vast wel.... Een pak scholiertjes van LU(of meerdere pakken), leg deze allemaal op een bakplaat, strooi er muisjes overheen. en zet ze heel even in de oven, zodat de chocola gaat smelten. Let wel op dat je het niet te lang doet, anders smelt de chocola eraf! Aflaten koelen en de muisjes zitten vast gesmolten. Dit doen heel veel ouders op aanraden van ons op het dagverblijf, zo is het niet zo'n gesmeer met al die muisjes over de vloer en vaak is een beschuit voor die kleintjes al te veel (als je ze daarna nog netjes hun boterham op wil laten eten ) . Enne.......zelf vind ik ze ook heeeeeel lekker!
Neej ik heb ze gezien bij de hema sjow schattig als je een meisje krijg witte chocola met roze muisjes erop! heb al wat gekocht!
hoe duur zijn deze dan. : ..want die van Jamin zijn aardig prijzig inderdaad als je er veel nodig heb..... Dank je
ik krijg hier honger van.. Heb al bij mij op het werk geregeld dat ze uit het bio lokaal de muizen halen en die geef ik dan beschuit haha.. lijkt me echt een goede grap.. maar daarnaast lijkt het me leuk om thuis een geboortetaart te doen, heb een hekel aan dat gekruimel van beschuit..
wat ook kan is van die chocolaatjes (icecups heten die geloof ik, je hebt ze in wit en bruin, zitten in zo'n papieren cupje). Die zet je heel even in de magnetron tot de bovenkant ietsje smelt en dan strooi je er muisjes overheen, daarna in de koelkast.