Ik moet het gewoon weten wat erin zit help me 2 maanden geleden hebben we heerlijk toetjes gekregen bij van dr valk choco cake met laagje harde cake en daar tussen soort van pasta? Dunne choco dus. Nou van het weekend bij de sauna weer gekregen owwh wat is dat heerlijk en dan nog eens warm met een bolletje vanille jamjam Wie heeft het recept voor mijn of waar kan ik zoiets kant en klaar kopen
ik heb werkelijk geen idee, maar krijg er wel honger van. Misschien eens bellen naar van der valk of de sauna??
Ik had dit topic ook beter niet kunnen lezen. Nu heb ik ook zin in chocoladecake. Sorry ik heb geen recept voor je.
Je zou deze eens kunnen maken! Kleintje Chocolade taart - Dr. Oetker En dan het extra recept wat op de verpakking staat maken. Dan snijdt je de cake door midden en smeer je er een soort chocolade mouse op. Staat precies op het pak hoe het moet,het is echt heel lekker!
Sachertorte? http://farm1.static.flickr.com/108/366337266_4d7cb1c2ae.jpg Wat ook zo lekker is, truffelchocoladetaart van Dudok... http://www.gebakonline.com/images/16062%20-%20Chocolade%20taart.jpg (eigenlijk is alles van Dudok lekker hahah)
Het kan zijn dat er gesmolten chocola tussen zit? zag van de week zoiets bij Nigella bites. Chocola smelten in room en dat in de cake geloof ik.
Oh ik weet PRECIES wat je bedoeld!!!!!!!!!!!! Ik was een weekendje naar Antwerpen met mijn vriend en als toetje had ik een chocoladetaartje....het was echt het lekkerste wat ik ooit in mijn hele leven gehad heb!!!!!!!!!!! Ik nam een hap en de chocolade stroomde eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was zo lekker.....ik moet er nog vaak aan denken........ ik heb nog nooit zo langzaam een toetje gegeten!
Ik ken die taart niet maar het klinkt wel superlekker. Wat wij altijd lekker vinden is zelfgemaakte brownies maken en in het beslag stukjes milka,mars,milkyway doen.Brownies niet droogbakken en de boel blijft lekker smeuig.Mijn zusje doet in die van haar snickers maar daar ben ik zelf niet gek op.Geef mij maar die met mars. De choco en caramel smelt in de brownies.Zo lekker.
oké en toen had ik lekkere trek Helaas kan ik je ook niet helpen aan een recept.... Ik heb wel het kookboek van Cote Dor, misschien staat daar zoiets in?
Zo'n cakeje met gesmolten chocola hadden ze bij de AH weleens met Kerst. Heerlijk.... Volgens mij is het niet wat hier wordt bedoeld, maar heb het toch even opgezocht...dat heet een chocolade moelleux. Overheerlijk. Wat receptjes: Recept voor moeilleuxtjes (chocoladecake met nog vloeibare chocolade binnenin) | Solo Open Kitchen Libelle: Recepten, Reizen, Huis, Tuin, Wedstrijden# Recept: Moelleux van chocolade De vraag is waarom ik dit allemaal opzoek....ik mag helemaal geen chocola omdat Irem verdacht wordt van KMA...pfffff....heb al 4 weken geen chocola gehad, krijg spontaan trillende handjes van al deze recepten