We wonen met 2 achternamen op 1 adres Hebben een kredietje lopen bij otto op 1 naam Ik doe een bestelling op naam die geen krediet heeft Ik betaal netjes Gooien ze het naar de andere naam en halen ze het van de krediet af... Terwijl het vooruitbetaling was ook nog.. Heeft iemand een idee of een ander persoon mag boeten hiervoor??
Woon je samen met je partner of een heel ander persoon? ik heb geen idee of dit zomaar mag nl... elke bestelling heeft toch een ander nummer en betalingskenmerk? Bij mij op het werk (belastingdienst) gebeurt dit nl niet. dan worden man en vrouw niet zomaar met elkaar verrekend als de ene openstaande schulden heeft ofzo.
ik weet wel dat ze vaak kijken naar het adres en niet naar de achternaam. Doordat in ons vorig huis mensen met schulden hadden gewoont konden wij nooit wat bestellen bij wehkamp enzo we kregenniet eens de gids omdat het adres op de zwarte lijst stond zelfs niet met bkr registratie van ons kon het niet goed worden gedraait
Wij hebben het ook gehad, als je heb van een afstandje bekijkt ook wel een beetje logisch, anders zou je de een met dikke schulden lopen en de ander gewoon kunnen bestellen. Maar toegegeven, het is rete irritant als je er niet mee te maken hebt, zoals wij dus (voorgaande bewoners, waarvoor wij tot aan vandaag (8 jaar later) nog altijd brieven krijgen waar de betaling blijft :x) Mijn eerste gedacht is, als je je krediet keurig volgens de afspraken betaald, lijkt me dit een beetje vreemd. Heb je de bestelling wel gehad?