hoi! aangezien eef een flinke bos met krullen heeft kan ik dus gezellig gaan frummelen met haarspeldjes.. Eefje vindt het gelukkig prachtig (probeert ze zelf al in haar haar te doen) en ze vindt het volgens mij ook heerlijk dat ze nu niet meer zo'n pluk voor de ogen heeft. nu ben ik zelf ook op zoek naar een frutsel hobby en leek het me leuk om ze zelf te gaan maken. Ik heb al een webwinkel gevonden met klik klaks, applicaties enz, maar misschien weten jullie nog een paar leuke (web) winkels waar ik mijn nieuwe hobby kan beginnen. groetjes!
helemaal niemand? de site die ik heb gevonden heet allemaal dingetjes.. misschien is het dan duidelijker wat ik bedoel..
Ik heb gewoon bij de action haar klemmetjes gehaald lint en aplicaties..Lint knoop je er om als je klemmetje open gedaan hebt.Laat het wat op lengte en plak daar je aplicaties aan.Erg geslaagd idee moet ik zeggen.Dochterlief heeft er vaak een stuk of 4 in met hartjes bloemetjes vlinders enz.Ze glimmen volop dus speels als ze in de zon loopt en nuttig omdat het haar niet in de ogen zit. Ook hier krullen namelijk. En niemand heeft de zelfde
daarom lijkt het me ook zo leuk.. lekker orginele klipjes.. bij ons bij de action hadden ze alleen grote klikklaks, maar rij nog ff naar doetinchem. goede tip!
even op hyves moet je zoeken maar crea ida heeft doe het zelf pakken. ebay ik heb al lang geleden wat uit het buitenland besteld maar niks steeds niks binnen