help! zwangere dames graag jullie ervaringen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anne1979, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    #1 anne1979, 20 nov 2009
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
    Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Ik ben nu 4 weken en 1 dag. Vanochtend weer een positieve test, een stuk duidelijker dan twee dagen dagen geleden. Alleen sinds vanochtend dioen mijn borsten geen pijn meer, ze zijn ook niet gevoelig. Dat was de afgelopen twee weken wel zo. Moet ik nu bang zijn dat het mis is? Ik word hier zo onzeker van. Ik heb al twee keer eerder bij 5 weken een miskraam gehad.

Groetjes, Anne

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

je hoeft niet meteen al symptomen te hebben
    mijn borsten doen pas sinds 2 weken pijn en beginnen pas te groeien
    terwijl bij me vorige zwangerschap ik me borsten al veranderd vond voor dat ik ongi was geworden

de meeste kwaaltjes beginnen pas bij 5 a 6 weken

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Normaal had ik altijd pijn in mn borsten na mn eisprong, maar deze keer niet en toen bleek ik dus zwanger te zijn! Het zegt echt niks!

Gefeliciteerd trouwens;)

4. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    oké dankjewel voor jullie antwoorden. Ik word alleen zo onzeker doordat ik tot gisteren juist wel hele pijnlijke borsten had. Ik ben mezelf zo gek aan het praten. Ik weet wel dat het afwachten is, maar ja..

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hier wisselde het heel erg hoor. Voor mn NOD had ik geen pijnlijke boobs, maar ze waren al wel duidelijk groter, en na mn NOD ging ik dood van de pijn om het ff zo te zeggen :) Dat ging ook na een paar weken (geloof week 9) helemaal over en nu voel ik helemaal niets meer, alleen gevoelige tepels. :)

Er zijn zoveel kwaaltjes en dingen, en ik heb me dood gegoogled, en uiteindelijk had ik niet alle kwaaltjes en zit toch alles goed. Snap dat de angst er flink inzit vanwege 2 miskramen, maar het hoeft niet negatief te zijn als je niets voelt. Probeer er toch een beetje van te genieten :)

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Bij mij wisselde het ook per dag óf en hoeveel ik last had van m'n borsten. Dat je nu geen last hebt, wil echt niet zeggen dat het mis gaat met je zwangerschap.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! Probeer wel van je zwangerschap te genieten, ook al is het al 2x mis gegaan. De tijd gaat al zo snel en het is zonde als je je nu laat leiden door je onzekerheid....

7. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Dank je! Ik probeer het; heb al een zwangerschapsbanner aangemaakt vandaag om mezelf ervan te overtuigen dat het ook wel een keer goed kan gaan.

8. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je absoluut geen zorgen, is ook niet goed voor de beeb in je buik.

Ik had ook geen pijnlijke borsten pas ergens met 12 weken ofzo. Toen heb ik het dubbel en dwars geweten tot op de dag van vandaag.

Komt vast goed...je lichaam doet gekke dingen als je zwanger bent!
    En trouwens GEFELICITEERD met je zwangerschap...geniet ervan...voor je t weer zit je weer met pijnlijke borsten!

9. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb hier heel de zwangerschap nergens last van gehad alleen veel misselijk geweest de eerste weken .. maar dat was eigelijk pas vanaf dat ik wist dat ik zwanger was

Deel Deze Pagina