Kan het zijn dat mijn zoontje pukkeltjes in zijn gezicht krijgt als ik chocolade eet? De pot met paaseitjes is hier vorige week weer gevuld en ik kan er niet vanaf blijven. Zoonlief heeft nu allemaal pukkeltjes in het gezicht waardoor zijn huidje heel droog gaat aanvoelen (smeren met 'Zwitsal voor de wangetjes' helpt niet). Of zou het misschien mijn menstruatie zijn die volgens mijn berekening weer voor +/- maandag staat 'gepland'? (Ik ben vorige maand nl. alweer voor het eerst ongesteld geworden) Vlak voor mijn vorige menstruatie had ie een paar pukkeltjes, maar lang niet zoveel als nu..
Jouw hormonen kunnen inderdaad wel wat doen bij je kindje. Bij mn oudste had ik het: na 14 maanden bv kregen we allebei (ik heel erg, en zij een beetje) opeens een vette, pukkelige huid. En 2 weken later was ik voor het eerst weer ongesteld. Dus dat denk ik eerder dan dat het aan de chocola ligt.
Dus toch wel.. Het klopt idd dat mijn huid nu ook wat vetter en pukkeliger is. Maar na 14 maanden pas ongesteld, wat een heerlijkheid! Hier als binnen 3 maand, het voelde eigenlijk een beetje als falen (terwijl ik weet dat het niet zo is..).
ja, kan me voorstellen dat je baalt als je zo snel weer ongesteld bent. Maar dat heeft niks met falen te maken! (maar goed, dat wist je al). Misschien een voordeeltje voor je: ik had 14 maanden het libido van een zak aardappels, en dat kwam pas weer met mn cyclus terug. Was vooral voor vriendlief niet zo leuk
Normaal krijg ik pukkeltjes als ik veel chocola eet. Laatste keer dat ik een chocolade vreetbui had, kreeg ik geen pukkels en zoontje wel. Ik meen me te herinneren dat me dat bij de oudste ook wel eens is opgevallen. Nu zit ik me nog af te vragen of ik hier handig gebruik van moet maken of juist moet minderen met chocola.