Zovaak mogelijk vers. Maar doe ook niet moeilijk als er een keer potje gebruikt wordt ( liever niet vaak smaakversterkers erin)
in de winter meer pot, in de zomer meer vers. vers: bloemkool, broccoli, allerlei soorten sla, andijvie, sperziebonen, witte kool pot: wortels, erwten, witte + bruine bonen, sperziebonen, rode kool
vers: rode kool, spinazie, bloemkool, broccoli, sla, andijvie, stamppot,ovenschotels. pot: wortels, erwten, witte + bruine bonen, bieten, haricot vers.
ik maak eigenlijk alles vers, behalve op woensdag omdat we dan laat thuis zijn en dan wordt het nog wel eens blik. Maar ik probeer meestal meer te maken zodat de vriezer altijd gevuld is en dan eten we de dagen dat we laat zijn dus dat. ben niet moeilijk met potjes/pakjes, maar vers koken is leuker en lekkerder.
Pot idd wortele/doperwten, bruine bonen. Blik: Tonijn Diepvries: Spinazie. Voor de rest vind ik blik echt niet te **eten
Eigeijk altijd vers. Kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer we voor het laatst uit blik/pot hebben gegeten.
Wij eten alleen; Rode kool met appel ( soms ook nog vers), rode bieten, doppers met wortels, doppers apart en wortels apart uit pot.. verder alles vers.. Mijn man heeft vanuit zijn opvoeding heeeel veel pot-eten gekregen, en ik juist bijna nooit pot-eten.. Maar.. laatst werd mijn man zóóó blij van de televisie.. weet niet meer op welke zender het was, maar daar kwam uit een onderzoek dat pot-eten net zo gezond ( soms nog gezonder) is dan vers eten! Ik stond met me mond vol tanden.. maar manlief was helemaal blij!
ik doe ook alles vers, doperwten bonen spinazie etc enige wat ik niet vers doe is kidneybonen mais en witte bonen
veel diepvries en klein beetje pot en klein beetje vers. Voor zover je het vers kan noemen wat in de supermarket ligt
Vrijwel alles vers, altijd. Doperwtjes uit de diepvries (omdat ze vers niet te betalen zijn) en mais uit een blikje (gemak) maar verder....Oh ja tonijn uit blik
Zoveel mogelijk vers. Af en toe een pot als ik erg laat ben met koken of dat het snel moet. Ook af en toe uit de diepvries, zoals groentepakketjes die ik invries voor bv macaroni of nasi.
Het meeste vers,maar ik heb altijd haricot verts in blik/pot thuis staan. Als ik dan groente wil eten maar niet veel tijd heb,maak ik die open. Oh ja en spinazie heb ik ook altijd uit de diepvries. Vers vind ik het gewoon niet lekker..
Hier ook geen fan van blik! Wel van diepvries... Smaakt net als vers. Hooguit even opletten op je kooktijden En er staat altijd wel iets van worteltjes/doperwten of sperciebonen in een pot in de kast. Snelklaar-eten dan wel crisisvoer. Nouja behalve de wortels dan... Zowel man als kind vinden wortels uit blik heerlijk. En ook verse wortels... Dus dat wisselen we dan af