Voor de vergeetachtigen (zwangerschapsdementie, haha) onder ons; Zaterdag is het weer wintertijd! Dat betekent dat de klok een uur achteruit gaat. Dus lekker een uurtje langer slapen!
Tis altijd de laatste zaterdag van maart en de laatste zaterdag van oktober. En met dit weer is t ook wel lekker om in je bed te blijven liggen!
Idd weer lekker vroeg de kaarsjes aan.Ik weet ook nog een ezelsbruggetje om het te onthouden,najaar(okt) de klok naar achteren,voorjaar(mrt) de klok naar voren.Zo kan ik het makkelijk onthouden Groetjes Claudia
Oooooh dat was altijd de leukste zaterdag van het jaar toen ik nog wekelijks uitging! Kon ik lekker een uurtje langer doorfeesten Maar nu idd weer heerlijk vroeg de kaarsjes aan!
Hihi, ik weet nu eindelijk dat je van zomertijd naar wintertijd een uur langer kunt slapen. Of iets anders doen... . Vorig jaar was mijn vriend vergeten zijn wekker te verzetten en dus stond ie maandagochtend om 6.00 gedouched, geschoren en aangekleed in de badkamer. Toen heb ik hem nog maar even in bed gesleept en hebben we dat uurtje nuttig besteed. Negen maanden later werd Hugo geboren
Haha grappig verhaal Nala, dus t kan ook heel nuttig zijn als je vriend t niet weet haha! Zie bericht hierboven.
Ja m'n man zei al, met donker nh werk en met donker weer thuis. Maar ook wel weer gezellig, met kerst kan het sávonds niet nog om 22.00 licht zijn buiten niet waar
Ik had ook graag een uurtje langer geslapen! Helaas ...De kinderen snapte de hint gisteravond niet....