Trouwschoenen voor mannen

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Aug 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oké... Ik heb het zo lang mogelijk uitgehouden en zelf gezocht, maar ik loop onwijs tegen een muur inmiddels.

Vriendlief zoekt ivoorkleurige trouwschoenen (ja hij is extreem laat, aangezien er bij de gemiddelde bruidsmodewinkel een levertijd van 2 tm 4 weken op die schoenen zit), maar ik kan ze dus buiten de gewoonlijke winkels om niet vinden.

trouwschoenen.com heb ik gekeken en daar ben ik aan het proberen mee in contact te komen om miss wat vaart achter de levering zetten, maar het s wel handig wat achter de hand te hebben en mijn achter-de-handjes zijn al vervallen.

Dus heeft iemand nog een idee? Ik zit namelijk echt te zoeken en te zoeken, maar kan verdorrie niet vinden.

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Alvast proficiat met je huwelijk!

Misschien op Zalando of bij www.debruidwinkel.nl ? Ik weet wel niet of die vlug leveren, maar misschien toch de moeite om even te bekijken.
    Wanneer is jullie huwelijk, hoeveel tijd heb je nog?

Veel succes!

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
  4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik zou een normale schoenen zaak van mannen gaan bekijken. Ik denk dat die sneller het hebben. Misschien wel in de winkel zelf? En Google is je vriend ;)

5. Partyrocker

Ik zeg toch net dat ik al onwijs lang aan het zoeken ben geweest. Vooral via Google;).
    Normale zaken verkopen geen Ivoor. We zijn OOK al stad en land afgegaan :(

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Ah sorry, ik probeerde alleen maar te helpen. Maare succes hè

7. Partyrocker

Bedoelde het niet rot hoor :p Watch de smileys.
    Maar kwam wel een beetje over alsof ik te beroerd was om te zoeken :D.

Ik heb echt vanalles al gezocht, maar ik kan gewoon niks vinden. Zwaaaaar frustrerend.

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Je komt ook wat gefrustreerd over ;) ik weet dat je in Schiedam tegen over het oude stadhuis een verschrikkelijke heren zaak voor pakken hebt. In mijn herinnering heb ik wel eens schoenen zien staan in hun etelage. Ik weet niet hoe die heet, maar als je Google streetview neemt en dan ff draait zie je hem zitten.

Anders een idee om eens zaken af te bellen die kleding en schoenen verkopen voor Turkse/Marokkaanse off Indische bruiloften? Zitten er zoetigste genoeg in Rotterdam vermoed ik ;)

9. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
  10. Partyrocker

Ja daar heb ik ook gekeken, maar zit daar ook met de levertijd voor de schoenen die ik moet hebben. Dus die is het ook niet.

11. Partyrocker

Pff je moest eens weten. Baal er alweer van dat meneer te laks is geweest, terwijl ik hem al sinds mei ofzo achter zijn achter zijn broek aan zit voer schoenen.

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Die bruidswinkel heeft maar een levertijd van 7-10 dagen, ga je al zo snel trouwen dan? Anders even bellen of ze sneller kunnen leveren. Misschien hebben ze ook wel een fysieke winkel. Zie er iig genoeg ivoorkleurige mannenschoenen op staan.

13. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    misschien bij ROKA daar had mijn man ivoorkleurige trouwschoenen binnen 1 dag mee toen hij het daar had gepast

14. Partyrocker

MSL12
    Heb Roka al gebeld, daar heeft hij zijn pak vandaan namelijk.
    Ook niet in zijn maand op voorraad. Ze had even voor mij gekeken :(.

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Welke maat heeft hij?
    We hebben manlief zn trouwschoenen nog staan, ivoorkleurig, alleen gedragen met onze bruiloft...

16. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Mijn man heeft zn trouwschoenen bij C&A gekocht. ik weet niet of ze daar ook ivoor kleurige hebben. Manlief heeft maat 48 dus dat viel niet mee ;) Succes!!

17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
  18. Partyrocker

44, maar 43 zal wss beter zitten :D

Share This Page