Ik beken ik ben schuldig Heb me niet in kunnen houden en ben zo snel als ik kon naar de appie gefietst om een heeeerlijke zak met choco pepernoten op te halen !!!!
hier hebben we al een zak pepernoten leeg. De chocolade probeer ik omheen te lopen bij de ah, als ik daar eenmaal mee begin...
Dankzij dit topic, ga ik straks op station Zwolle rennen, en hopen dat ze bij de ah to go pepernoten hebben. Bedankt
hahahaha nogmaals sorry dames dat ik jullie in verleiding heb gebracht!! wat ben ik toch slecht Maar moest het ff delen met jullie @Bubblez succes ik hoop dat ze er liggen voor je ik ga ook weer rond zoeken haha helaas hadden ze het nog niet liggen in de jumbo :x
Niet zeggen..... Kan haast niet wachten, maar koop ze nog niet hoor! Onze dochter is veel te slim op dat gebied....
@angel229 haha ja die denkt dan ook dat is wel heel vroeg terwijl sint nog niet eens in het land is @MeiNoNa Heeeeeeeerlijk de gewone vind ik ook lekker hoor maar met die chocola net ff iets lekkerder
handje maar haha. zak is hier zo op. vraag me dan echt af wie er heeft mee zitten snoepen. bij kruidvat hebben ze ook grote zakken zag ik. die maar is proberen
Thanks voor de tip lovewinnie ga gelijk kijken bij de kruidvat hoe groter hoe beter hahahaha *schaam*
Ja zeker! Pagina 9 van de folder. Yoghurt pepernoten kennelijk. Maakt me ook niet uit. Ik vind ze heerlijk!! Kruidvat folder 10 september t/m 22 september 2013 - Powered By Publitas.com - Pagina 1 van 14