dierenarts in de huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Vanmiddag vond ik vocht vretereters in de bench weet niet of ze iets er van op heeft en merk ook niets aan haar :(voel me zo rot dat ik niets gezien heb kan hooguit uit een tas of iets komen heb geen vochtvreters voor in huis

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ben geen dierenarts, maar zou even om advies bellen.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Idd even bellen

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hier een dierenartsassistente...

Gelijk bellen! Ze kunnen contact opnemen met een vergiftigingscentrum...

5. Logan

Logan Niet meer actief

Even bellen ter geruststelling. Stel nou dat er wat gebeurd zal je je altijd schuldig voelen. Komt vast goed :)

6. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Hier dierenarts...
    Als het zo'n zakje met silica gel was, wat normaal bij schoenen in zit enzo, kan het geen kwaad. Wordt niet opgenomen door het lichaam, het onttrekt alleen vocht. Water laten drinken en dan wordt het vanzelf weer uitgepoept.
    Vergiftigingscentrum zegt dat soms als vochtvreter niet silica gel gebruikt wordt maar calciumoxide, dat kan wel kwaad, dus als er niet 'silica gel' op het zakje stond zeker wel naar dierenarts gaan.
    Even letten op eten/drinken/braken/ontlasting, maar als het inderdaad om silica gel gaat valt het heel erg mee, ondanks de grote letters 'do not eat' op het zakje...
    Als je hond vaker rare dingen eet, zou ik volgende keer wel direct dierenarts bellen als je twijfelt of iets kwaad kan. Als het net gebeurd is kan het bij sommige dingen namelijk erg nuttig zijn om te laten braken, maar als er veel tijd tussen zit heeft dit geen nut meer...

7. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    super bedankt heb idd net de dierenarts gebeld en voorgelezen wat er op stond en idd wat jij zegt zeiden hun ook :) heb gelijk heel der bench gestofzuigd en me
    Hond die is lekker actief drinkt zoals ze altijd drinkt en ontlasting was gewoon goed:)

8. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Dikke poot van luna iedereen

Bijgevoegde bestanden:

9. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014