Hellooo lady's ik heb al een tijd last van kramp in mn buik maar niet alleen in de onderbuik maar gwn over mn hele buik. daarna krijg ik dan last van een harde buik gistere was het ook zo dat ik me totaal niet goed voelde en dus mn suiker liet op meten en dan ook nog een te lage suiker wat zijn die krampen ben rond de 30 weken zwanger en wat kan ik tege mn te lage suikers doen? Dankje wel alvast!!! groetjes
een dextro voor de lage suiker werkt erg goed! Die krampen zijn toch denk ik wel je baarmoeder die zich langzaam voorbereid op de bevalling ik heb ze al vanaf 22 weken ( harde buiken ) en zit ook vanaf die tijd thuis. Als je harde buiken om de 5/10 min hebt moet je VK bellen dat is bij mij het geval en dan is kans op ontsluiting erg groot. Zodra je een harde buik voelt opkomen even rustig gaan liggen en wachten totdat hij afzakt. Succes met de laatste loodjes! Groetjes brenda
Heee ja ik had vandaag al de vk gebeld want ik heb het al paar dagen dat ik er last van hem van die kramp maarja zolang ik niet bloed was er volgens haar niks aan de hand dus ff aanziennnn dankjeee wel !!! groetjess
He ja ik plas wel heel veel maar ik heb net paar weken terug een blaasontsteking gehad en ook een kuur gehad en het netjes afgemaakt en toen ik blaasontsteking had had ik rare pijn onderin mn buik en dat heb ik nu totaal niet mn buik word gwn opeens heel hard en dan paar min later isie weer zacht en dat paar keer per dag maar miss dat het normaal is? ik weet het niet weet niet veel van dit soort dingne
van blaasontsteking kan je idd ook harde buiken krijgen ik ben er totaal 6x op getest maar had het niet ik zou even urine inleveren morgen ochtend bij de dokter kunnen ze gelijk testen weet je het binnen 5 min. Want als je daar te lang mee loopt kan het gevolgen hebben. Hoop dat het niks is en dat het er gewoon bij hoort. Groetjes brenda