hey meiden hier eventjes een twijfeltje hihihi weet echt niet wat ik ermee aan moet afgelopen donderdag en vrijdag bloedverlies gehad dit was de 26ste dag van me cyclus dus ik dacht dit is wel vroeg maar ongi he wel weinig bloed en verder geen klachten kwa buikpijn of ziek ofzo ook geen stolsels omdat ik zo misselijk bleef toch zaterdagmorgen een testje gedaan die was vaag positief smiddags een andere gehaald bij etos deze was negatief verder geen bloed meer verloren maandagmorgen verloskundige gebeld voor de zekerheid en die zei misschien innestelingsbloeding geweest nu moet ik as vrijdag weer testen ben echt super misselijk en moe nu vanmorgen test gedaan van kruitvat 2v5 deze was negatief ik weet niet wat ik er nu van moet denken ene keer denk ik ben zwanger maar de testen zeggen van niet maar ben echt ziek van de misselijkheid en kan heel de dag slapen als het kon iemand misschien ervaring of tips want zit mezelf alleen maar gek te maken hier ben dan liever zeker niet zwanger als deze onzekerheid pff weer lang verhaal geworden sorry hoor
Hoe lang is je cyclus normaal? Als je nog een paar dagen voor je NOD zit is het niet heel gek dat je met sommige testen nog negatief test. Misschien om de dag een testje doen en kijken of de streepjes donkerder worden. Meer dan afwachten kun je niet doen, hoe moeilijk het ook is!
28/30 dg meestal 26mei was ik voor het laatst heftig ongi zeg maar ik doe vrijdag een test als die negatief is doe ik eind juli pas weer testen dan maar eventjes geduld he maar je word hier vrij onzeker van hoor maar komt goed das 1 ding wat zeker is
Hmmm, is raar inderdaad. Ik zou toch proberen een afspraak met de HA of gyn te maken voor een bloedtest. Of binnen een paar dagen nogmaals testen thuis.
ik test vrijdag nog thuis en dan bel ik maandag de verl of gyn ff kijken wat het beste is ha heb ik niks aan is een eikel bedankt voor jullie lieve reacties