hey meiden ik moet dit echt eventjes kwijt hoor ik snap niks meer van me lichaam en volgens mij zit ik mezelf gek te maken afgelopen donderdag dacht ik ongesteld te zijn geworden tewijl ik eigenlijk zondags pas op me nod zou zitten dit was zo weinig bloed en bleef zo misselijk dat ik zaterdagochtend toch maar ff een testje heb gedaan deze was positief maar zelf vond ik de streepjes ver uit elkaar staan foto van gemaakt en naar 2 kennissen gestuurd die allebei zijden twee strepen is twee strepen dus gefeliciteerd ik toch maar eventjes andere test gehad van etos en die was negatief ik snap er niks meer van ben nu nogsteeds kotsmisselijk en super moe kan heel de dag slapen als dat kon dus vanmorgen verloskundige gebeld en die zei het kan zijn dat het innestelingsbloeding is geweest nu moet ik vrijdagmorgen eventjes opnieuw testen dus spannend hebben jullie dit ook wellis gehad/gehoord en welke test kan ik dan het beste pakken ik denk dat ik echt ff een clearblu ga halen is wel ff duur maar die zijn wel 1 van de beste volgens mij sorry voor me lange verhaal maar moest het echt ff kwijt want maak mezelf gek
Vervelend seg! Normaal moest je dus gisteren al ongesteld zijn? Hoe langer je wacht om te testen hoe meer zekerheid natuurlijk. Ik zou ook voor de testjes van het kruidvat gaan. Goed en goedkoop.
ok ga ik die iedergeval halen en dan wachten tot vrijdag pff ben echt zo misselijk en moe echt niet normaal ik had dit bij onze eerste ook dus das wel positief maar probeer mezelf nog een beetje te beschermen he maar kunnen de streepjes van een zwtest ver uit elkaar staan ?ik twijfel gewoon en word hier gek van maar de mensen die ik het heb laten zien zeggen allemaal twee strepen is twee strepen hihihi