O jee, de Sint heeft het morgen zwaar

Discussie in 'De lounge' gestart door ma1, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Er word weer een flinke storm verwacht als ik de telegraaf mag geloven, Sint waai niet van de daken af

2. tuc

tuc Niet meer actief

haha die arme sint

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En het ergste is, ik moet eerst 2.5 uur treinen voor ik thuis ben.. En wij vieren ook Sinterklaas.. :(

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja het lijkt net zo heftig te worden als de vorige storm.
    Alleen is het nu een noordwester tegelijk met springtij. Zeer hoog water wordt er verwacht. En aangezien wij aan het water wonen, en mijn ouders langs de zee, ben ik daar niet zo gerust op.

Maar goed, het is nog geen donderdagmiddag, het kan meevallen.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik denk dat mijn man het zwaarder heeft op de weg morgen ;)
    Hoop dat ie op tijd thuis is maar ik vrees ervoor.. (vrachtwagenchauffeur)

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn man heeft gelukkig maar een halve dag. En ik ben erg blij dat wij getal gevierd hebben.

7. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja, gelukkig geloven wij allemaal niet meer in die beste sint. Dat scheelt dan toch weer :)

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier is hij al geweest dus ik gun die oude vent tenminste wat rust in die storm haha.
    En bij mn ouders ie hij ook al geweest maar daar vieren we het zondag, we mogen niet aan de cadeautjes komen tot dan van de sint

9. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Gelukkig hoef ik morgenavond nergens naartoe.. Hoop alleen wel dat ik vrijdagmorgen even op de fiets op pad kan met mn kleine man.

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja mijn man is ook chauffeur de vorige storm is hij bijna met de vrachtwagen om gekiept brrrrr

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hmmm... Ik wilde nog wel een briefje aan het hek maken zodat de kinderen dat vinden als we uit school komen... Misschien moet ik even iets anders bedenken voor mijn briefje bij de buren in de tuin ligt en die kinderen bij mij de cadeautjes komen halen... :D

*denkt nu aan briefje in de auto met een handvol pepernoten erbij ofzo*

12. knap

knap Niet meer actief

Hoor de wind waait door de bomen hier om het huis waait de wind zal de goede sint nog wel komen nu het weer zo lelijk is nu weer zo lelijk is.

Ja hij komt in donkeren nachten op zijn paardje o zo snel... Hoor de wind waait door de bomen. Ja gewist daar kwam hij wel.

Even alle gekkigheid op een stokje( hoop dat het mee gaat vallen en de sinten niet van de weg vliegen met de pepernoten zakken vol kruitnootjes en snoepjes.

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Oei, wij komen morgen voor Sinterklaas naar Nederland.
    Ik hoop dat de wind mee zal vallen en dat de Thalys gewoon rijdt!

14. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen en is verder alles al geregeld voor Sinterklaas. Ik houd eigenlijk wel van dit weer, gezellig met de openhaard aan liedjes zingen en cadeautjes uitpakken,

- Iedereen die morgen met het ov moet, sterkte! Kleed je warm aan voor als je moet wachten in de kou.
    - Iedereen die nog losse dingen rondom het huis heeft staan, verwijder het aub voordat jouw tuinstoel tegen de auto van de buurman aanwaait.

15. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Lekker hoor... Ik heb een avonddienst morgen. Moet er op mijn brommertje doorheen...:(

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

En ik wou de zak nog wel in de tuin gaan zetten.. :(

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Pff balen! Vorige keer duurde het bijna 4 uur voordat ik eindelijk thuis was. Hopelijk blijven de treinen rijden....;)

18. Janna

Janna Fanatiek lid

Wij vieren het bij mijn ouders. Dat is ongeveer een uur rijden. Ik kom eerder uit mijn werk, haal dl rond 15.00 uur uit het kdv, rijdt langs het werk van ml om hem op te pikken en dan door naar mijn ouders. Hoop dat ik geen last heb van harde windstoten op de weg, dat kan toch wel verradellijk zijn. Ik kan ook wel hopen dat het meevalt met de spits, maar dat is denk ik ijdele hoop. ;):(

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Hoe laat verwachten ze de storm dan?

Ik vond het namelijk de vorige keer super gevaarlijk om mijn kinderen uit school te halen.

o ik zie het zelf al:

Donderdagochtend neemt de bewolking van het noordwesten toe en in de middag gaat het regenen. De middagtemperaturen liggen tussen 5 graden in het zuidoosten en 8 graden aan zee. De zuidwestenwind draait in de middag naar het westen en neemt landinwaarts toe naar krachtig tot hard, in de kustprovincies naar hard tot stormachtig. Langs de kust staat een westerstorm, 9 Bft en in het Waddengebied komt een zware tot mogelijk zeer zware storm te staan, 10-11 Bft. In de middag en eerste helft van de avond komen er boven land zware windstoten voor van 75-100 km/u, in de kustprovincies van 100-120 km/u. In het Waddengebied mogelijk tot 130 km/u. Het hoogtepunt van de wind valt tijdens de tweede helft van de middag en de eerste helft van de avond. In de loop van de avond neemt de wind slechts langzaam in kracht af. (Bron: KNMI)

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja vanaf morgen in de loop van de middag, tot vrijdagochtend.
    De storm kan meevallen, of het kan erger uitvallen. Net als de vorige keer.

Deel Deze Pagina