Naar kinderboerderij geweest

Discussion in 'Gezondheid' started by Spikkeltje, May 10, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Vandaag met zoontje naar de speeltuin geweest en op de terugweg langs de kinderboerderij. Die heeft ook een achteringang, bij de speeltuin. Je komt dan direct op de geitenweide. Vond zoontje erg leuk want er waren kleintjes. (Geen idee hoe oud maar ze hadden al kleine hoorntjes en liepen niet wankel, dus denk niet pasgeboren?) Afijn zoontje ging dus de geitjes aaien en ik heb foto's gemaakt en ook een paar aaien gegeven.

Toen we doorliepen naar de konijnen kwamen we langs de stal en daar stond een bord dat je niet bij de geiten, schapen of in de stal mag als je zwanger bent! Ik ben nu 5 weken! Er zijn daar grote wasgoten en zo'n spuitflacon met zeep. Heb eerst mijn eigen handen gewassen, toen die van zoontje en daarna die van mijzelf nog een keer. Mijn mobiel heb ik thuis afgedaan met billendoekje.

We hebben niets gegeten voordat we thuis waren. Daar heb ik eerst nog een keer handen gewassen. Zou het zo veilig genoeg zijn?

2. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

Jan 3, 2019
    587
    728
    93
    Female
    Jawel hoor. Ik ga ook gewoon naar de kinderboerderij, gewoon goed je handen wassen.

3. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

Jun 6, 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Nou, een boerderij is heus geen gevaarlijke plek hoor ;) . Anders zouden er in boerenfamilies niet zo'n grote gezinnen zijn :D.
    Handen wassen en geen zorgen maken ;)!

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Volgens mij is er vooral risico bij barende en echt pas bevallen geiten, en verder geldt vooral goed je handen wassen - dat heb je gedaan.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Dit inderdaad!

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,658
    27,305
    113
    Female
    Klopt! Daar staan bij onze kinderboerderij ook grote borden bij de kraamkamer voor de geiten :)

7. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Dank jullie wel voor de geruststellende woorden! Ik voelde me echt zo ontzettend dom en was bang dat ik met mijn onnadenkendheid mijn baby in gevaar had gebracht.

Share This Page