harde buiken en menstruatie pijn alleen rechts in de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gusam, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mischien een stomme vraag, maar het is mij opgevallen dat ik de afgelopen dagen heel veel harde buiken heb, soms is mijn hele buik dan hard, maar vaak is het zo dat mijn buik alleen aan de rechterkant helemal hard is en links wel iets harder maar niet zo hard.
    kan ik omdat het meer rechts is dan ook spreken over harde buiken of is het iets anders.

de kleine ligt met haar rugje links, ze ligt ook voledig ingedaalt en ze lag de laatste keer heel laag zei de echoscopiste.
    ook heb ik veel last van menstruatie pijn en dan slaat door tot mijn onderrug en buik.

hebben jullie dat ook gehad??

XXX Gusam

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb tijdens mijn harde buiken bovenin meer last van een harde buik dan onderin. dus bij mij is het wat omgekeerd haha.
    weet niet hoe dat kan. menstruatie pijn krijg ik ook meer last van. maar heb voornamelijk last van krampen door mijn hele buik voorweeen schijnen dat te wezen bij mij dus misschien je vk vragen?

liefs

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb ook de hele tijd ongesteldheidspijn onderin mijn buik en in mijn rug. En soms trekt het door mijn hele buik zeg maar, en word het hard, dus denk dat ik ook last van harde buiken heb..
    dan zullen het de oefenweeën wel zijn neem ik aan? Niet echt een prettig gevoel zeg.. ;)

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    de oefenweeen voelen bij mij heel anders.
    dat is veel pijnlijker dan die harde buiken en ongi pijn hihi

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Oke vervelend! :(
    Ik heb nu ook steeds ergere pijn. verschrikkelijk.
    Heel erg veel onderin mijn buik en rug, overal tegelijk.
    Maar niat de hele tijd zo heftig als nu. bahbah, dat beloofd nog wat ! :p

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    gusam wij zijn even ver! hier ook af en toe ongi-krampen en harde buiken.. hoop dat t snel doorzet!

Deel Deze Pagina