Vraagje over poezenbeest

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heb een vraagje over 1 van mijn poezenbeesten.
    Ze is 12 jaar en ligt sinds een maand ofzo bijna alleen nog maar op ons bed. Eerst kwam ze nog wel bij ons in de woonkamer gezellig, maar nu niet meer.Rond etenstijd dan komt ze wel voor haar eten en dan gaat ze weer op bed liggen.
    Vind het zo raar en vraag me af wat er met haar kan zijn. Ze was altijd wel een beetje schuw, ze komt uit het asiel en wij hebben haar net 2 jaar. Maar nu ligt ze alleen maar te slapen..
    Herkent iemand dit??

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kan zijn door de wintermaanden of dat het beneden te druk is voor haar.

Onze katten liggen ook veel boven momenteel ipv beneden.
    Bij ons komt het door de pup die nog te druk is.

Als je het echt niet vertrouwd gewoon even de dierenarts bellen, ze willen je altijd adviezen geven.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    mijn poezebeest van 13 ligt denk ik 20-21u per dag te slapen/op bed dus ja herken het wel. Heb ook 2 honden en nog een kat en die ouwe sok heeft gewoon geen zin in al die bravoure denk ik.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    HIhi wij hebben geen boven;) , maar ja misschien idd gewoon ouderdom vond het alleen zo vreemd. Maar 12 is volgens onze d.a helemaal niet zo oud.
    Ze heeft wel een iets te snel werkende schildklier, dus miss dat dat er ook wel mee te maken heeft...

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    misschien is ze 's nachts wel heel wakker? mijn katten slapen overdag heel veel, maar ik hoor ze 's nachts regelmatig door het huis crossen

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    HIhi nee s nachts komt ze naast me liggen...of ze ligt op bed of in de woonkamer.Eerst deed ze dat ook nog, beetje in de woonkamer rommelen maar nu dus niet meer.

7. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Als er in huis verder echt niets veranderd is (ander meubelstuk, misschien een kat in de tuin als je die hebt, veel visite, nieuw huisdier erbij etc)
    Zal ze dr misschien niet zo lekker voelen, houd in de gaten dat ze genoeg blijft eten en drinken als dat ineens minder is meteen dierenarts bellen :)

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    komt door de winter, hoe kouder hoe meer ze slapen en dan zoeken ze het plekje op waar het warmste is, jullie bedje dus :D

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier vooral in de wintermaanden zijn ze weinig vooruit te branden. slapen veel meer en hebben zo hun eigen plek. misschien is dat het? als het lente word komt er opeens vel meer beweging in en zijn ze ook veel meer buiten.

10. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    De dag ziet er voor mijn 2 katten (van 8 en 5 jaar oud) als volgt uit:

23 uur slapen
    30 min buiten spelen (3x 10 min)
    30 min ouwehoeren om eten (2x 15 min)

In een volgend leven wens ik als kat terug te komen :D

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja onze andere poes die ligt altijd op de verwarming hihi.
    Maar ja miss als het idd wat warmer wordt dat ze dan weer meer in de woonkamer komt.
    Ze eet iig goed en drinken doet ze gelukkig ook goed!

Deel Deze Pagina