hallo, Jesse is 14 maanden en ik vraag me af of hij al chocopasta op brood mag, heb wel eens gelezen dat ze pas na hun tweede jaar chocola mogen eten, pasta is iets anders. krijgen jullie kleintjes al pasta? Groetjes Missmama
Het gaat volgens mij niet om de chocolade maar om de hazelnoten als het hazelnoten-pasta is tenminste, volgens mij kunnen ze hier allergisch op reageren, ofzo... Hugo krijgt om de dag een boterham met pasta, hij vind het erg lekker en ik heb nog nooit iets gemerkt van een allergie.... Groetjes Niki
jesper krijgt om de dag een boterham met chocopasta, hij vindt het heerlijk Voor de rest krijgt ie nog helemaal geen zoetigheid, dus vindt het ook niet erg als ie het om de dag krijgt. patricia
valentijn krijgt het zeker 3x per week! dat was zo'n beetje het enige wat hij op brood at! zo af en toe doe ik er stiekem wat jam ofzo op.. ook hier geen last van chocopasta
hier vindt meneer het ook erg lekker, zo nu en dan krijgt hij een boterham met pasta, en soms eten we pannenkoeken en dan doen we er ook pasta op, smullen maar! een beetje zoetigheid moet kunnen vind ik als het maar niet teveel wordt. joyce
Hier nog geen pasta. Mijn man is allergies voor noten/pinda's dus Stijn krijgt het pas zodra hij zelf goed aan kan geven of hij er buikpijn of iets dergelijks van krijgt.
Hier nog geen pasta, natuurlijk vinden ze dat lekker. Maar zolang hij ook andere dingen op brood lekker vind krijgt hij dat. Ik wil nog niet met zoetigheden beginnen, probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.